בנט: "המחבלים היום אינם מאורגנים – הכסף וההפסד מדבר אליהם"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "המחבלים היום אינם מאורגנים – הכסף וההפסד מדבר אליהם"

    "אני חשוף לתמונה הרחבה, יש מחלוקות, יש כאלה שחושבים שלא צריך לגרש, כמו במנהרות אלחם על דעתי ואעביר את החוק" כך אומר חבר הקיבנט ויו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט בראיון ל'מהדורה המרכזית' | על הבעייה המשפטית: "אנחנו לא קובלים אנחנו מקדמים את החוק" | האזינו לראיון

    שר החינוך נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביטחון עם תפיסה קשוחה. שר החינוך ויו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על 'חוק גירוש משפחות המחבלים' ומה הרציונאל בעונש שימנע את גל הפיגועים הבא.

    בנט: "עוד לא הבנו שרק יד מאוד קשה על המחבלים ועל סביבתם, בעבר התעסקנו עם מחבלים מאורגנים על ידי חמאס, מדובר בבחור צעיר שמשפחתו מקבלת המון כסף הבית לא יהרס למשפחתו לא יקרה כלום ולכן ביקשתי להעביר את חוק גירוש מחבלים וזה עבר עכשיו צריך לחוקק את זה".

    אוי לרשע: "אני לא מתעסק במשרד הביטחון, אני מתעסק בהצלת חיים, יילוד נהרג בבטן אימו, חייל נאבק על חייו, בגלל שהם לא מפחדים. צריך לפגוע בהם ובסביבתם אוי לרשע ואוי לשכנו".

    כמו במנהרות כך בחוק:"אני חשוף לתמונה הרחבה, יש מחלוקות, יש כאלה שחושבים שלא צריך לגרש, יש שחושבים שצריך לדאוג למרקם החיים, יש מחלוקת על זה ואני אלחם על דעתי. גם במנהרות לא קיבלו את דעתי ונלחמתי על זה ועכשיו גם בלבנון פועלים מול זה".

    תפיסות ביטחון: "אני לא אומר שלי אכפת יותר מאדם אחר, זה קשור לתפיסות שונות, יש שחשבו אל תעירו את הדובים מול חמאס, ואני חשבתי שצריך לטפל בזה בדחיפות ואין אדם שמזלזל בחיי אדם חלילה המערכת הביטחונית".

    הקצבה זרז לפיגועים: "הוכח שאותו מחבל שזוכה בתמיכה, משפחתו מקבלת בזכות הפיגוע קצבה לכל החיים, של 10,000 שזה כמו חמישים אלף ש"ח. אם הוא יידע שכולם יהיו ברחוב בלי בית וזרוקים ברחוב והוא יהרוס את חיי משפחתו, זה משנה את התמונה".

    אנחנו המחוקקים: "אנחנו לא קובלים, אנחנו מטפלים, מי שקובע מה חוקתי זאת הכנסת. מערכת המשפט יכולה לפרש, אנחנו קובעים מה החוקים. אנחנו לא מחכים ולכן אנחנו מקדמים את החוקים, חוק ההסדרה בזכותו הרבה חיים בצורה טובה במדינת ישראל".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות