העימות הסוער: אופנהיימר: הכיבוש מביא טרור – בן גביר: בג"ץ גירש מחבלים

    איתי גדסי 1 Comment on העימות הסוער: אופנהיימר: הכיבוש מביא טרור – בן גביר: בג"ץ גירש מחבלים

    עו"ד איתמר בן גביר פעיל הימין מחברון, ויריב אופנהיימר מזכ"ל 'שלום עכשיו' לשעבר, התראיינו ל'מהדורה המרכזית' על 'חוק גירוש משפחות המחבלים' חוקתי או לא? הוויכוח הפך לסוער מתמיד, "כיבוש" "גירוש" ומה שבינהם | האזינו לעימות הסוער

    עו"ד איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "חוק לגירוש משפחות המחבלים" שמעורר סערה רבתי בישראל בימים האחרונים, ראש הממשלה הודיע היום (שני) כי הוא תומך בחוק של בנט אך יש הפרעות משפטיות שצריך להתגבר עליהם. עו"ד איתמר בן גביר ויריב אופנהיימר מזכ"ל ארגון השמאל הקיצוני "שלום עכשיו", התראיינו ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, והוויכוח בין השניים הפך לסוער מתמיד.

    מימרן: שר החינוך נפתלי בנט טוען, כי הכנסת היא הריבון והיא תחליט מה יהיו חוקי המדינה, תפקיד היועמ"ש רק לפרשן את נחוקים שהנבחרים מחוקקים, לכן 'חוק גירוש משפחות המחבלים' צריך לעבור.

    יריב אופנהיימר: במדינה לא דמוקרטית בנט צודק, במדינה כזאת גם אפשר לקטוע ידיים למי שעובר באור אדום, יש גבול לעשות לאנשים בגלל שקרובי משפחתם עשו והם בכלל לא אזרחי המדינה. מדינה דמוקרטית לא מתנהגת בצורה כזו.

    עו"ד איתמר בן גביר: "אנחנו מדינה לא דמוקרטית, איך אפשר לתת ל-15 אנשים שרף אחד לא בחר אותם והם קובעים איזה חוק יעבור ואיזה לא, אני ועוד מיליונים נצביע אבל זה לא ישנה כי אהרון ברק בסוף קובע. היו דוגמאות שבית משפט העליון, אישר גירוש משפחות מחבלים לעזה, יש כאן יועץ משפטי שמתחנף לשמאל.

    מימרן: אם יוכח שיש בן משפחה ששיתפו פעולה עם המחבל?

    אופנהיימר: זה ברור שאפשרי. השאלה כאן מה הגבולות במאבק, והגבול שאתה לא יכול לפגוע באנשים שלא עשו כלום, והשנייה למה זה קורה? כי הפלסטינים לא רוצים לחיות תחת כיבוש.

    בן גביר: "שהם טבחו את הקהילה בחברון ב-1929 בגלל הכיבוש? יש אנשים בחברון שרוצים לרצוח אותך גם אותך בגלל שאתה יהודי. יריב את הסיפורים האלה שמענו בעזה, אמרתם לנו, בואו נצא מעזה ויצאנו מה קרה שהם ממשיכים להתקיף? אנחנו לא שולטים בעזה.

    אופנהיימר: תהיה אתה יום אחד תחת הכיבוש בעזה, נראה אותך.

    .

    בן גביר: אני מבולבל, אמרת שאין כיבוש יהיה שקט. יצאנו מעזה אין כיבוש למה הטרור ממשיך? אנחנו כל הזמן אשמים. אני מסכים איתך בדבר אחד, כי הפכנו לבדיחה של המזרח התיכון, אנחנו הפראיירים של האזור. אין מדינה אחת שמכילה ירי של 500 טילים מבלי לשטח את הצד השני.

    בית המשפט קובע שמי משעורב בפיגוע יענש ומי שלא לא יענש.

    בן גביר: "בישיבת עוד יוסף חי זרקו אבנים על החיילים, בא המשטרה והצבא וסגרו את הישיבה, איך סגרו ישיבה בגלל שבחור אחד זרק אבנים? אמר בית המשפט בגלל שזה עונש הרתעתי. ברגע שיש מחבל אחד לגרש את כל המשפחה שלו מהאזור. למה יהודים כן וערבים לא?

    אופנהיימר: חוק גירוש מחבלים לא יעבור. הציבור צריך להבין זה לא מה שימנע את הטרור, כל עוד אצלנו יהיו בן גבירים גם שם יהיו בן גבירים, ככל שיהו קיצוניים אצלנו גם אצלם יהיו.

    בן גביר: זה פשוט מדהים, התחלת עם הכיבוש אח"כ המצור עכשיו בן גביר. אולי פעם אחת לפני שתחפש תירוצים רולי נסתכל על האוייב שלנו ונבין שהוא רוצה למחוק אותנו. אולי פעם אחת תפנה מבט אליהם.

    אופנהיימר: ביום שיגמר הכיבוש אם יתקפו אותנו נתקוף בחזרה.

    בן גביר: ברגע שיסתיים הכיבוש בשיח' מוניס (תל אביב)? סבא של סבא שלי אברהם אבינו קנה את חברון. אתם השתלטתם על תל אביב באיזה זכות?

    האזינו לעימות הסוער:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כששומעים את השנים , לא נותר שמץ של ספק בכך שבן גביר תומך בקיום היהודים בכלל ובארצנו בפרט.
      מצד שני ברור שבן גביר הוא לא אנטישמי במסוה מתחסד, שפועל בשרות הלוחמה הפסיכולוגית הערבית.
      הוא לא מאלה שפועל לחיסולנו , אך מציג זאת כמוסריות עליונה.
      בן גביר הוא לא מאלה שתומכים בטרור הערבי בטענה השיקרית: אם אצלנו יש שפועלים נגד המאמץ הערבי להשמיד אותנו , אז זה בסדר שאצלם יפעלו בעד להשמיד אותנו.