נתניהו: "עושים הכל להחריב למחבלים את הבית – העניין בבדיקה משפטית"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "עושים הכל להחריב למחבלים את הבית – העניין בבדיקה משפטית"

    בפתח ישיבת סיעת 'הליכוד', ראש הממשלה התייחס לעונש החרבת בתי המחבלים ואמר: "אני בודק את העניין משפטית" | צינור הגז לאירופה: "יהפוך את ישראל למעצמה" | על המצב הביטחוני: "יש כאן אי של שקט שאני מנסה לשמור עליו, לא הכל כאן מושלם" | על יחסי ישראל ומדינות ערב: "יש לנו הישגים אדירים שלא היו מעולם"

    ראש הממשלה נתניהו צילום: פלאש90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר השבוע הביטחוני הסוער האחרון, הופיע ראש הממשלה בנימין נתניהו, בישיבת סיעת הליכוד היום (שני) והתייחס לגל הטרור המתעורר ביו"ש. יחסי ישראל והעולם הערבי ותנופת ההתפתחות הדיפלומטית עם עשרות מדינות בעולם וההשלכות שלהם על הכלכלה הישראלית ומדינות ערב.

    המאבק בטרור: "אנחנו עושים הכל כדי להילחם בטרוריסטים, להחריב להם את הבתים. אני בודק כרגע את הנוהל כדי שנראה אם יש מה לעשות מול המגבלות המשפטיות שישנן שם. לתפוס את המחבלים. זה מאבק אחד שאנחנו מתמודדים בו מכיוון שאנחנו מוקפים באיסלאם קיצוני ובקיצוניות אדירה ובסך הכל אנחנו שומרים על ישראל כאי מופלא של שקט שהוא לא תמיד מושלם לצערי".

    הכנת סייבר בינלאומית: "יחסי החוץ של ישראל בשיא של כל הזמנים. בהמשך השבוע יגיעו לכאן מנהיגי יוון וקפריסין לפסגה שנתית שיש לנו והיא תתקיים הפעם לבקשתי בבאר שבע, במרכז הסייבר. אנחנו הולכים לדון שם בשיתוף פעולה בהגנה בסייבר ועל הנחת צינור גז מישראל דרך קפריסין, יוון, איטליה – אירופה. דבר שיהפוך את ישראל למעצמת אנרגיה ברמה העולמית".

    מפסגה לפסגה ישראל מיני מעצמה: "אני מבטיח לכם דבר אחד, ההערכה שלי היא שלא תשמעו על זה מילה בתקשורת. איך אני יודע? כי הייתי בכמה פסגות אחרות שלא שמעתן עליהן מילה בתקשורת. למשל הוזמנתי לפסגה של המדינות הבלטיות, זאת הפעם הראשונה שראש ממשלה מישראל מוזמן לזה. בדרך כלל לא מזמינים בכלל מנהיגים מחוץ למדינות הללו. פסגת מדינות הבלקן. לא שמעתם? זה היה עכשיו".

    עוד הוסיף נתניהו: "פסגת מדינות מזרח אירופה, פסגת וישיגרד. לא שמעתם על זה. לא תשמעו גם על הביקור הבא שאני אעשה בחו״ל וזה בברזיל. אפגש שם עם נשיא ברזיל הנבחר שאמר שהוא הולך לבצע מהפך ביחסי ברזיל ישראל. זאת לא עוד מדינה, אף על פי שכל מדינה חשובה, זאת מדינה עם כמעט רבע מיליארד בני אדם. מעצמה. והם הולכים לשנות את היחסים שלהם איתנו מן הקצה אל הקצה כולל בעניין ירושלים".

    300 ביקורים בשנה החולפת: "כמה מזה תשמעו? יש 300 ביקורים, ספרתי, של מנהיגים בישראל בשנה. זה נשיאים, ראשי ממשלה, שרי חוץ, סנאטורים, חברי פרלמנט מובילים. הצפה. כמה שומעים מזה?".

    ההשקעות מיפן גדלו: "על יפן שמעתם? בטח, אם שמים נעל על השולחן אז שמעתם, אבל ראש ממשלת יפן שבא הנה לביקור שני, אני יכול לספר לכם שיפן, שהיא גם מעצמה עולמית, ההשקעות מיפן בישראל עלו בשנים האחרונות פי 44. אבל צריכים נעל על השולחן כדי לשמוע".

    מלחמה תקשורתית: "יש כאן כלל: הדבר הראשון שצריך להבין זה שיש לנו הישגים אדירים בעולם כולל בעולם הערבי שלא היו לנו אף פעם. למדיניות שאנחנו מובילים ביחד יש תוצאות נפלאות. דבר שני, התקשורת מתעלמת מאיתנו. דבר שלישי, אנחנו מתעלמים מהתקשורת, נמשיך לעשות את הדברים החשובים למען מדינת ישראל ולמען אזרחי ישראל ולמען מעמדנו בעולם״.



    0 תגובות