אתם צריכים להכיר את השם הזה

    עפר גדנקן No Comments on אתם צריכים להכיר את השם הזה

    למה אתם צריכים להכיר את השם 'הרדור'? כי מדובר בחברה ישראלית עם רעיון פורץ דרך שהפך מחלום למציאות בזכות שנים של פיתוח ועשייה.
    ולא, הם לא מוכרים הייטק, או אפליקציה, או גאדג'ט חדש לרכב, הם מוכרים ארונות.
    מה כבר יש בארון שצריך לפתח במשך כל כך הרבה שנים?! התשובה היא: מנגנון הזזה.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עד שהרדור הגיחו לפני 16 שנים מנגנוני ההזזה בארונות היו מוצר מסורבל שבדרך כלל החזיק מעמד במשך שנים בודדות עד שהגלגלות שקעו בתוך העץ, החומר התעייף והפתיחה והסגירה נהיו קשות ולא נוחות.

    בזכות פיתוח של מערכת הזזה שנחשבת היום למערכת המתקדמת בעולם. הצליחה הרדור להתגבר על בעיות שבעולם עדיין מחפשים להם פתרון, ולייצר ארון הזזה יחיד במינו, כזה שדלתותיו זזות ללא הפרעה במשך שנים רבות.

    עד כמה הוא טוב? הוא מסוגל לשאת משקלי דלת של עד 100 קילו, כשאת הדלת בארון יוכל לפתוח אפילו ילד קטן. גודל הדלת בארונות של הרדור כמעט אינו מוגבל, והם יכולות להגיע למימדים של 2.5 מטרים לדלת, בארון של שתי דלתות (5 מטרים של ארון, מוזמנים לראות אחד כזה כמעט בכל אולם תצוגה של הרדור)

    כך שלמעשה, איש לא ידע שמדובר בארון

    כך שלמעשה, איש לא ידע שמדובר בארון

    כשסיימו לכבוש את יעד התנועה החלקה של הדלתות, עברו הרדור לפתח את עולם העיצוב של העשור הבא. דלתות הזזה שנסגרות למישור אחד. מה זה אומר? סגרת את הארון, הדלת החיצונית, זו שבולטת החוצה תיכנס פנימה ותיעמד באופן זהה לחברתה. כך שלמעשה, איש לא ידע שמדובר בארון. עכשיו דמיינו את זה עם דלתות זכוכית או בסגנון כפרי או פרובאנס וקיבלתם קיר מעוצב שמתאים לכל חדר ולכל עיצוב.

     

    הם לא נעצרו שם ופתחו 7 סניפים בארץ הם הציגו את מנגנון ההזזה שלהם ברחבי העולם וקטפו פרסים ושבחים מחוף לחוף.

    ועכשיו, עכשיו הם נעצרים לרגע כדי לחגוג יום הולדת ולתת לנו הזדמנות להינות מהארונות המתקדמים בעולם במחיר של פעם ביום הולדת. מ 16 ועד 32 אחוזי הנחה, תלוי בסוג הארון. אפשרות מימון וחלוקה לתשלומים ואפילו 8 שנות אחריות.

    אתם בונים בית? משפצים בית? מחפשים ריענון? למה אתם מחכים? חגיגות יום ההולדת של הרדור יימשכו רק עד סוף חודש דצמבר (כ"ג טבת תשע"ט), תאמו פגישה עכשיו *2992

     



    0 תגובות