ביטוח אברכים • כהן: "גפני בולם, אני לא מבין איך הציבור שותק לו?"

    איתי גדסי 1 Comment on ביטוח אברכים • כהן: "גפני בולם, אני לא מבין איך הציבור שותק לו?"

    "אם המפעלים ירצו לעלות מחירים, אנחנו בשביל זה פתחנו את השוק לייבוא, חברות אחרות ייבאו מחו"ל את אותם מוצרים, במחיר מופחת" כך אומר סגן שר האוצר יצחק כהן בראיון ל'מהדורה המרכזית' | ביטוח אברכים: "כל גדולי ישראל חתומים על התוכנית ויש אדם אחד, שבולם אותה משיקולים פוליטיים" | האזינו לראיון

    סגן שר האוצר יצחק כהן צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר האוצר ח"ג יצחק כהן (ש"ס) התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. כהן התייחס למשבר עליית המחירים הצפויה במנעד רחב של מוצרי צריכה ובחשמל, הישגי שר האוצר בקדנציה האחרונה, ביטוח האברכים והלווית החייל, הקדוש יובל מור אסף הי"ד באשקלון עיר מגוריו.

    יוקר המחייה: "אחת הבעיות זה 'בנק ישראל' שהעלה את הריבית, שכר המנימום עלה, השכר הממוצע עלה, לדעתי כמה חברות ניסו לנצל את המצב כדי לעלות מחירים. אנחנו פתחנו את השווקים לייבוא ולכן גם אם יאיימו בעליית מחירים, ייבאו מוצרים מחו"ל במחיר מופחת ממה שמציעים המפעלים בארץ".

    מתווה הגז: "אין עוד עלייה במחירים, עלויות החשמל זה תמיד תנודתי, יש פתרונות אחרים כדי שזה לא יקרה. הכל דיבורים בעלמא לא ניתן שזה יקרה".

    הישיג האוצר: "תוכנית חיסכון לכל ילד, העלאת שכר המנימום, ועוד המון תוכניות בלתי הפיכות, זה השר האוצר החברתי שלא היה עד היום".

    מחירי הדיור: "המחירים יורדים ובמחיר למשתכן יש ירידה דרסטית של מחירים וגם במחירים של דירות יד שנייה".

    ביטוח אברכים: "מהלך של 10 שנים, כל גדולי ישראל חתומים עליו, 100 רבנים חתמו על זה. ורק משה גפני בולם את התוכנית מסיבות פוליטיות. אין לו תירוצים טובים והוא לא יותר מבין מכל גדולי ישראל. ההתנהגות שלו לא הולמת, זאת קדנציה שהייתי מעדיף לשכוח אותה. זה כואב לכל עולם התורה, איך הציבור שותק לו?".

    לדעתו של גפני: אם היום יגיעו בכסף האברכים מחר יקחו להן כסף למקומות האחרים: "בדקו את כל מה שהוא העלה, אין להם אחיזה במציאות, זה שטויות".

    הלווית החייל באשקלון: העיר אבדה את אחד מטובי בניה, בחור ישיבה, קורא בתורה, שעזר להוריו לאמץ שתי ילדות נכות. בחור מיוחד וצדיק הייתה הלוויה קשה מאוד".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה קרה לגפני? הוא מאבד את זה…