עכשיו השיר: 'הדשא של השכן ירוק יותר' • האזינו

    דוד קליגר 2 Comment on עכשיו השיר: 'הדשא של השכן ירוק יותר' • האזינו

    יהודה פריינדליך הבחין שאנשים הפכו להיות יותר ויותר שקועים במה שיש לשכנים או לחברים שלהם, והם לא מרוצים ממה שיש להם בחיים 'הדשא של השכן ירוק יותר' הפך לסוג של הלך רוח, והוא מצא שיר ולחן מקסים שמבטא את רגשותיו, וולדנר הלחין, מרים ישראלי כתבה את המילים ודני גרוס הפיק • יש הכול

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יהודה פריינדליך החל לנגן את בקלידים בגיל שמונה, בזמן שהוא חגג בר מצווה הוא כבר ניגן באירועים קטנים, ובגיל 16 הוא ניגן ושר באופן מקצועי בכל מיני אירועים ושמחות.

    לפני כחמש שנים, יהודה החל להתמקד רק בשירה, כשיותר ויותר אנשים ביקשו לשמוע את קולו הכובש, וכך במשך השנים הוא הופיע במאות שמחות ברחבי ארה"ב וקנדה.

    לאחרונה, יהודה הבחין שאנשים הפכו להיות יותר ויותר שקועים במה שיש לשכנים או לחברים שלהם, והם לא מרוצים ממה שיש להם בחיים – "הדשא של השכן ירוק יותר" הפך לסוג של הלך רוח, הדרך של פריינדליך להתחבר עם אנשים היתה דרך השירה והוא התחיל לחפש שיר שיבהיר את המסר הזה.

    זה היה בעת שהוא ניגש אל המלחין הפורה בעל השם העולמי איצי וולדנר, כדי לבקש ממנו שיעזור לו למצוא ולהלחין עבורו שיר שכזה, ברגע שהם דנו בסגנון השיר ובמסר שלו, ההשראה הופיעה במהירות אצל איצי והלהיט החדש פשוט כתב את עצמו.

    משם פנה יהודה אל המפיק והמעבד המפורסם דני גרוס כדי לעזור לקחת את 'יש הכל' לשלב הבא, כשדני שמע את הפוטנציאל של השיר, הוא מיד ידע שהם צריכים ליצור קשר עם הכותבת המפורסמת מרים ישראלי, שתתאר באופן ציורי את מה שעשה איצי מבחינה מוסיקלית.

    התוצאה היא שיר מלא חיוביות, עם מילים בעברית ובאנגלית שבטוח יסחפו אתכם לרקוד.

    אז זהו, 'יש הכל' ו… קדימה, בואו נתמקד במה שיש לנו כי ככל שנרצה יותר נקבל פחות.



    2 תגובות

    מיין תגובות