סמוטריץ': "בנט צריך להיות שר ביטחון הוא ינער את צה"ל מהתפיסות המיושנות"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ': "בנט צריך להיות שר ביטחון הוא ינער את צה"ל מהתפיסות המיושנות"

    "יש בצה"ל תפיסות מיושנות שלא לחתור למגע, כל מפגש של צה"ל עם פורעים נגמר ללא הכרעה ברורה וכואבת, אם ילדה סוטרת לחייל ההרתעה אבדה" כך אומר ח"כ בצלאל סמוטריץ' בראיון ל'מהדורה מרכזית' | האזינו לראיון

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על מינוי שר ביטחון חדש לצה"ל, ההרתעה שנאבדה וחוק ההסדרה החדש שמנסים בבית היהודי להעביר בשלהי כהונת הממשלה.

    איבוד ההרתעה: "השיח על מקל וגזר רלוונטי רק מתי שאתה יודע להפעיל את המקל, עדיין לא סגרו את הצירים. זה בסדר שהאוכלוסיה תרגיש את מיר הטרור. כדי למנוע אירוע הבא צריך להחזיר את המחסומים בשטחים. צה"ל לא חותר למגע עם הטרור, עדיין שבויים בקונספציה של אוסלו, להשאיר אותם כפרטנר".

    שר הביטחון: "השאלה היא יכולת ותפיסת ביטחון נכונה. צריך לתת לבנט ולראות אם זה ישפיע. ההתנהלות של צה"ל לא לחתור למגע, הפיגוע בבעת אל יותא חמור כי הוא מלמד על התעוזה להכנס לבד לעמדה כמעט בידיים חשופות, אין הרתעה. כי כל מפגש עם חיילי צה"ל לא נגמר בהכרעה ברורה וכואבת. ילדה סותרת לילדה ההרתעה נגמרת. ההרתעה נשחקה מול חמאס וההרתעה נשחקת עם השנים ביו"ש".

    חוק ההסדרה: "מדובר על 70 יישובים שהקומו על אדמות מדינה, אין מרכיב קנייני. היועץ ופקידיו תוקעים מגלות בגלגלים. יש וועדה שנתנה פתרונות ודוחו"ת שהכשירו הכל. היועצים עדיין מכשילים, אין בריריה רק לעלות את החוק להצבעה יש כאן 6,000 בתי אב שלא מקבלים שירותים כמו כל אדם במדינה למרות שהןם נותנים הכל למדינה".

    האזינו לראיון:



    0 תגובות