רצח ינאי וייסמן: הצהיר על הדוכן שהוא לוחם חמאס ולא קיבל מאסר עולם

    בנצי לייזרוביץ No Comments on רצח ינאי וייסמן: הצהיר על הדוכן שהוא לוחם חמאס ולא קיבל מאסר עולם

    סייען המחבל שרצח את ינאי וייסמן הי"ד, שנלחם מול המחבל בגבורה בסניף רמי לוי, לא יקבל עונש מאסר עולם, כפי שראוי היה לקבל. בית המשפט פסק לקצוב את עונשו בעונש של 35 שנה, בגלל שמדובר ב…קטין

    מחבלים ברמי לוי
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט הצבאי ביהודה, הטיל היום (ראשון) 35 שנות מאסר על מחבל קטין אשר רצח את ינאי ויסמן הי"ד לפני כשנתיים בפיגוע בסניף רמי לוי בשער בנימין ואשר פצע יהודי נוסף במקום. בית המשפט נמנע מלהטיל על הרוצח מאסר עולם וזאת בשל כך שהרוצח קטין.

    משפחתו של ויסמן קיבלה את פסק הדין בזעם רב ודרשה מהשופטים להטיל על המחבל מאסר עולם וזאת לצורכי הרתעה ומניעת פיגועים. נציין כי על רוצחה של דפנה מאיר הי"ד נגזר מאסר עולם וזאת חרף היותו קטין.

    בנוסף, גזר בימ"ש על המחבל פיצוי למשפחתו של ויסמן על סך 1,000,000 ש"ח וכן סכום נוסף של 250,000 ליהודי הנוסף שנפגע בפיגוע.

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מלווה את המשפחה מסר "היום נגזר דינו של קטין, אחד מרוצחיו של ינאי ויסמן הי"ד. הרוצח קיבל 35 שנות מאסר, הוא לא קיבל מאסר עולם, דבר שמבחינתנו חמור ביותר. הקטין הורשע ברצח, כחלק ממסע טרור, על דוכן העדים הוא אמר שהוא לוחם של ארגון החמאס, לא יתכן שמחבל כזה לא יקבל מאסר עולם, גם שהוא קטין.

    אי נתינת מאסר עולם למחבל כזה, זה עידוד לטרור, המשפחה ביקשה מהפרקליטות הצבאית לערר על פסק הדין בדרישה כי יוטל עליו מאסר עולם כפי הראוי לו."



    0 תגובות