נתניהו: "נגבה מחיר כבד על הפעלת טרור ביו"ש"

    איתי גדסי 4 Comment on נתניהו: "נגבה מחיר כבד על הפעלת טרור ביו"ש"

    הצהרות לחוד: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למצב הבטחוני ואמר כי "נשללו אישורי עבודה מחמולות של מחבלים וככל שזה תלוי בנו, בתי מחבלים יהרסו במהירות האפשרית" • וגם, מה הוא חושב על המצב הכלכלי?

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בישיבת הממשלה למצב הבטחוני המתוח בגזרות השונות ובמיוחד ביהודה ושומרון. "לפנות בוקר צה"ל חשף מנהרה רביעית של חיזבאללה. המבצע שלנו לשלול מחיזבאללה את נשק המנהרות מתקדם לפי המתוכנן והוא יימשך עד שישיג את כל יעדיו. בעקבות פיגועי הטרור הרצחניים ביהודה ושומרון בשבוע שעבר נקטנו בפעולות תקיפות בביטחון ובהתיישבות. כוחותינו איתרו וחיסלו שניים מהמפגעים, השלישי הסגיר עצמו לכוחותינו, ולגבי הרביעי אנחנו פועלים נמרצות כדי למצוא אותו ונמצה גם עמו את הדין. הוריתי לזרז את הריסת בתי מחבלים, כך עשינו אמש וכך נעשה בימים הקרובים, ככל שבית המשפט יאשר את הריסת הבתים. שללנו אישורי עבודה לחמולות של המחבלים, ובניגוד לנוהג שהיה עד כה – הוריתי בתוקף תפקידי כשר הביטחון לא להחזיר את האישור אוטומטית אחרי תקופת השלילה. העברתי מסר ברור לחמאס: לא נקבל מצב של הפסקת אש בעזה והפעלת טרור ביהודה ושומרון. נגבה על כך מחיר כבד".

    עוד אמר נתניהו: "הנחיתי להסדיר בהתיישבות את מעמדם של אלפי בתים ביהודה ושומרון, להקים שני אזורי תעשייה חדשים ליד אבני חפץ ובית"ר עילית, ולאשר 82 יחידות דיור חדשות בעפרה. יהיו צעדים נוספים. הטרוריסטים הפלסטינים חושבים שהם יעקרו אותנו מלב ארצנו – במעשינו ובעוז רוחנו אנו מבהירים להם ולעולם כולו שאנחנו כאן כדי להישאר. קראתי לאחרונה אמירה חדה של מרטין לותר קינג המנהיג האמריקני הדגול לזכויות אדם – 'כשאנשים מבקרים את הציונים הם מתכוונים ליהודים – זוהי אנטישמיות'".

    נתניהו התייחס להחלטה אוסטרית אמיצה שעברה לאחרונה: "אני מברך את ידידי קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ, שתחת מנהיגותו האיחוד האירופי קרא לאמץ את ההגדרה הזו של מרטין לותר קינג – אנטי-ציונות היא ביטוי של אנטישמיות. אדם לא יכול להגיד שהוא לא נגד אמריקנים אבל רק חושב שאמריקה לא צריכה להתקיים, כפי שאדם לא יכול להגיד שהוא לא נגד יהודים אבל הוא רק חושב שמדינת היהודים לא צריכה להתקיים. אני מודה לקנצלר אוסטריה שפעל לחשוף את האבסורד הזה ולהגדיר במדויק את האנטי-ציונות כסוג של אנטישמיות".

    "השבוע נקיים את מפגש הפסגה החמישי עם יוון וקפריסין במערך הסייבר הלאומי בבאר שבע. זה אירוע ראשון מסוגו אבל לא האחרון. נחתום על הסכמים בתחום הגנת הסייבר והטכנולוגיה, ונקדם את התוכנית להנחת צינור גז בין ישראל לאירופה. התוכנית הזאת תהפוך את ישראל למעצמת גז בקנה מידה רחב, אפילו עולמי. זהו עוד ביטוי לפריחה המדינית של ישראל שהיא בשיא של כל הזמנים וממשיכה לעלות. שר האוצר עובד על תכנית מול רשות החשמל ושר האנרגיה כדי לצמצם למינימום כל התייקרות והוא יגיש את ההצעות במהלך הימים הקרובים".

    בהקשר הכלכלי אמר נתניהו: "לאחרונה הייתה הוזלה של מחירי הדלק בשמונה אחוזים, זה עולה הרבה מאד וחוסך הרבה כסף למשפחה. בשלוש השנים האחרונות מחיר החשמל בישראל ירד בחמישה עשר אחוזים והוא נמוך באופן משמעותי ממחיר החשמל במדינות ה-OECD. שר האוצר עובד באופן כזה שגם ההתייקרות אם תהיה, תהיה מינימלית ונמשיך לדאוג להוזלת המחירים לצרכן. ביום שישי התפרסם מדד המחירים לצרכן, הוא ירד ב-0.3 אחוז, וכן ירד גם מדד המזון והדיור. מדובר בדבר מבורך שהוא תוצאה של מאמץ בלתי מתפשר להורדת יוקר המחיה שאנחנו מובילים יחד עם הממשלה. זו הצלחה לא מבוטלת ונדאג שהמחירים הללו ימשיכו לרדת".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      נגבה מחיר… אלעק… כבר אפילו לא מצחיק…

    2. 2

      כמה עוד ברברת וקשקשת תמשיך להגיד לנו צריך להרוס את הבתים ולהרוג את המחבלים ולגרש את כל המשפחה לעזה

    3. 1

      לא נמאס לו לדבר ולהצהיר ולדבר ולהכריז
      זכור מילה אחת את כל מה שאתה מיחס ל-עצמך נעשה ונעשה
      תחליף במילה הקב"ה יעשה וד"ל וגם בזה הקב"ה יעשה כרצונו
      כך שחלאס לדבר בשם הישות הציונית הנוראית שחוץ מכפירה בבורא העולם לא הביאה כלום