ועדת חוץ וביטחון סיירה במקום הפיגוע: "לבחון את חופש התנועה"

    איתי גדסי ואריאל שרפר No Comments on ועדת חוץ וביטחון סיירה במקום הפיגוע: "לבחון את חופש התנועה"

    ועדת חוץ וביטחון קיימה היום סיור במקום הפיגוע וישיבת ועדה מיוחדת בעפרה, בה השתתפו ראשי יו"ש שדרשו: "חופש תנועה זה אינו חופש טרור; אנו דורשים לבחון מחדש את מדיניות חופש התנועה"

    חברי הוועדה וראשי יו"ש צילום: מועצת יש"ע
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי ועדת החוץ והביטחון, מפקד אוגדת איו"ש, מח"ט בנימין וראשי רשויות סיירו במקום הפיגוע בצומת גבעת אסף.

    יו"ר ועדת החוץ והביטחון, חבר הכנסת אבי דיכטר אמר: "התחושה שלנו היא שבשבוע החולף קרו כאן כמה דברים שחייבו אותנו להיות כאן. לראות בעיניים את האנשים, את החיילים. חיים כאן ישראלים כמו כל אחד מאיתנו. חשוב לנו שהאזרחים כאן יידעו שבדיוק כפי שמגנים עלי באשקלון יגנו עלי בעפרה ובדיוק כפי שמסדירים את המגורים שלי באשקלון יסדירו את המגורים בעפרה".

    יו"ר מועצת יש"ע, חננאל דורני, אמר בישיבת הוועדה שהתכנסה בעפרה: "חופש תנועה זה אינו חופש טרור. אנו דורשים לבחון מחדש את מדיניות חופש התנועה. בנוסף, הריסת חדרונים של מחבלים לא גורמת להרתעה, צריך להרוס את הבתים והקומפלקסים של כל המשפחה התומכת. לפני שבוע השתתפנו בוועדה ודיברנו על המצב הביטחוני שהוא אינו כתמול שלשום, ואכן פני הדברים הם לא כתמול שלשום. עברנו אירועים קשים אשר מצביעים על אבדן הרתעה של צה"ל באזור. זה גורם לכך שמחבל יכול לצאת מהרכב ולרצוח, שזו העזה שלא ראינו בעבר".

    "נקודה נוספת היא לגדוע את התקווה. אם ההתיישבות לא תתחזק ותתרחב, הם יבינו שלטרור יש אפקטיביות והם ימשיכו לפגע בנו. הסדרת ההתיישבות והמשך הבנייה ביהודה, שומרון ובקעת הירדן יגדעו את התקווה שלהם שאומרת שננוצח דרך הטרור. אני קורא מכאן לוועדה להמשיך ולפעול למען החזרת הביטחון לתושבינו".



    0 תגובות