ראשי יהודה ושומרון מפגינים מול ישיבת הממשלה: "זכויות בסיסיות"

    אריאל שרפר No Comments on ראשי יהודה ושומרון מפגינים מול ישיבת הממשלה: "זכויות בסיסיות"

    מחאת המתיישבים: ראשי המועצות ביהודה שומרון מקיימים בשעה זו הפגנה מול ישיבת הממשלה בירושלים: "על שרי ממשלת ישראל להבין שאנחנו מצפים מהם בשעה זו להתייצב לימין ההתיישבות. לדאוג לחיינו, כפשוטו"

    יוסי דגן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההפגנה שהתקיימה בחמישי מול ביתו של ראש הממשלה אליה הגיעו כארבעת אלפים תושבים, החליטו ראשי המאבק על השבתה כללית של המועצות היום (ראשון). בשעה זו מפגינים מול ישיבת הממשלה, ראשי יו"ש בדרישה להביא למיגור הטרור ולהחזרת הבטחון בהתיישבות. ראשי המועצות קוראים לשרים המגיעים לישיבת הממשלה להגיע לפני כן להפגנה ולתמוך בדרישותיהם הבסיסיות.

    ראש מועצה אזורית מטה בנימין ישראל גנץ: "ההשבתה של המועצות בראשון הקרוב הינה קריאת השכמה לממשלה. עובדי המועצה אינם יכולים לעבוד כאשר עיקר העיסוק בימים אלו, זה בארגוני לוויות, הפעלת עובדים סוציאלים המדברים על המוות במקום על החיים. אני קורא לראש הממשלה ולשרים, פעלו למיגור הבטחון, החזירו את הסיכולים הממוקדים, השיבו מחסומים ומנעו מרכבים פלשתינאים נסיעה חופשית בכבישים המרכזיים".

    עוד הוסיף גנץ: "ברצוננו לחיות ועל כן, בימים הקרובים נקים ישוב חדש הממחיש את רצוננו בפיתוח האזור ובהפרחת הגבעות השוממות ומשתוקקות לבואנו".

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "אני קורא לכל מי שבטחון אזרחי מדינת ישראל חשוב לו, לכל מי שלא מוכן לתת למדיניות ההכלה כלפי מחבלים להמשיך. לכל מי שארץ ישראל חשובה לו, להצטרף אלינו ביום ראשון ולזעוק את הזעקה על הדם היהודי שנשפך ויותר חשוב מכך בכדי למנוע את המשפחות השכולות של יום המחר, של עוד שבוע, של עוד שנה חלילה. זה נוגע לכולנו. ממשלת ישראל מאבדת את ההרתעה. זה לא מאבק אישי של תושבי יו"ש ולא של ימין ושמאל זה מאבק ערכי ומוסרי של כל אדם הגון. של מדינת ישראל ושל עם ישראל על ריבונותו ועל זכותו לשקט והחזרת מלחמה שערה".

    ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן: "על שרי ממשלת ישראל להבין שאנחנו מצפים מהם בשעה זו להתייצב לימין ההתיישבות. לדאוג לחיינו כפשוטו – במישור הבטחוני: הלחמו באוייב ללא רחם, שבשו את חייו תהפכו את הפגיעה ביהודים ללא משתלמת! ובמישור חיינו היום יומיים- אשרו את חוק מרקם החיים המסדיר כ6000 בתי אב ביהודה ושומרון כי רק כך יפנים הצד השני דאנחנו כאן כדי להישאר".

    ראש המועצה קריית ארבע אליהו ליבמן: "אנו משביתים את המועצות לא כי מתחשק לנו, אלא כי אנו קוראים לממשלה ולשריה להחזיר את השקט והבטחון לתושבים, לקבוע תג מחיר על כל מעשה טרור, מאבן ועד רצח. כך ורק כך עם ישראל ינצח".

    ההפגנה תתקיים בשעה 9:00 מול משרד ראש הממשלה, ליד גן הוורדים.



    0 תגובות