משפחתו של החייל נתנאל פילבר: "אנו מבקשים התפללו על בננו"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on משפחתו של החייל נתנאל פילבר: "אנו מבקשים התפללו על בננו"

    מתפללים לנס: מצבו של החייל נתנאל פילבר שנפצע באורח אנוש בפיגוע ב'גבעת אסף' עדיין מוגדר קריטי והוא ממשיךל להלחם על חייו. המשפחה מבקשת להעתיר בעבור בנה: נתנאל אילן בן שיינא ציפורה לרפואה שלימה לאתר

    החייל נתנאל פילבר הנאבק על חייו צילום: באדיבות המשפחה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיגוע הקשה בגבעת אסף בשבוע שעבר, גבה את חייהם של שני חיילי גדוד 'נצח יהודה' ופצע שלושה נוספים. החייל נתנאל פילבר נלחם על חייו מאז פציעתו ומצבו מוגדר קריטי. הפצועה שירה סבג שנפצעה באורח בינוני הולכת ומחלימה.

    משפחתו של החייל נתנאל פלבר ביקשה למסור: "אנו מבקשים מהציבור להתפלל לרפואתו של בננו היקר נתנאל אילן בן שיינא ציפורה. אנו רוצים גם בהזדמנות זאת להודות לכולם על הדאגה, האהבה והתמיכה בימים קשים אלה. נתנאל תמיד חזר הביתה עם חיוך שהאיר את הבית".

    עוד נמסר מהמשפחה: "כמו כן, אנו שולחים את תנחומינו למשפחות מור-יוסף וכהן על נפילת ביניהם, חבריו של נתנאל, ומתפללים להחלמתו של החייל הנוסף שנפצע".

    מצבה של הפצועה השנייה משתפר, מבית החולים שערי צדק נמסר: "שירה סבג שנפצעה בארוע בגבעת אסף הועברה מיחידת התאוששות למחלקה רגילה ומצבה הולך ומשתפר.

    גם מצבם של בני הזוג שירה ועמיחי אישרן בשפור רב. הם יתנו מחר ראיון משותף לתקשורת. על מועד מדויק תצא הודעה נפרדת".

    ממשפחתו של החייל נוה רותם שנפצע קשה בהתקלות עם מחסל ביום שישי נמסר: "החיל נוה רותם, לוחם חטיבת כפיר, גדוד נצח יהודה, נפצע ביום שישי בהתקלות עם מחבל לאחר מאבק אמיץ.ברוך ה', המצב שלו יציב ומשתפר. הוא בהכרה ומדבר עם משפחתו.

    נוה מבקש למסור לעם ישראל שאנו חזקים מאויבינו שהיה לו נס ושהוא חי.
    נודה לתפילות ומעשים טובים להחלמתו השלמה והמהירה של נוה מיכאל בן אסנת אסתר עם כל שאר הפצועים. המשפחה מבקשת להמנע מביקורים בשלב זה".



    0 תגובות