התחלה מרגשת: ההקדשה של ילדי 'זיכרון מנחם' למשה ליאון

    ישראל בן צבי 2 Comment on התחלה מרגשת: ההקדשה של ילדי 'זיכרון מנחם' למשה ליאון

    ילדי ארגון 'זכרון מנחם' הפתיעו את ראש העיר היוצא ניר ברקת וראש העיר הנכנס משה ליאון, בטקס חילופי ראשי העיר. הילדים העניקו הקדשה אישית לראש העיר שהתרגש מהמחווה ובירך את נציג הילדים "שיבריא במהרה" והזמין אותו לבקר בלשכה בכל עת שיחפוץ | צפו

    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אומרים תודה. הערב (חמישי) התקיים באולם מועצת העיר ירושלים טקס פרידה מראה"ע היוצא ניר ברקת , תחילת כהונתו של ראה"ע הנכנס משה ליאון והערכה לחברי מועצת העיר היוצאים והנכנסים.

    רגע לפני שהם נכנסו לטקס, החליטו בזכרון מנחם להביע את ברכותיהם בפגישה עם ראה"ע הנכנס משה ליאון בלשכתו שבקומה 6 בככר ספרא. לטקס הגיעו יו"ר זכרון מנחם חיים ארנטל ואשתו מירי, ונציג ילדי זכרון מנחם יוסף מרדכי קדוש המתמודד כבר 8 שנים עם המחלה הקשה.

    ראה"ע משה ליאון התרגש מאד .הוא קיבל לידיו זר פרחים עם הקדשה מיוחדת מכל הילדים. הוא בירך את יוסף מרדכי שיבריא במהרה ושיחזור ללימודיו ולאיתנו במהרה. הילד החולה יוסף מרדכי בירך את משה ליאון:" בשם ילדי זכרון מנחם אני רוצה לברך אותך בברכת הצלחה בדרך החדשה כראש העיר".

    עין לא נותרה יבשה בחדר. גם על פניו של ראש העיר הדמעות זלגו. חיים ארנטל סיפר לראה"ע כי יוסף מרדכי מתמודד כבר בפעם השלישית עם המחלה הקשה וזקוק לתפילות .ראש העיר בירך אותו עם ברכה לכל הילדים ואף אמר לו, "מתי שתרצה לבוא לחדר הזה אתה מוזמן".

    בסיום הארוע העניק ראש העיר משה ליאון את סיכת העיר ירושלים ליוסף מרדכי וענד לו אותו על בגדו.משה ליאון סיפר למשפחת ארנטל כי הוא מכיר מקרוב את הארגון מאחר והבת שלו תרמה שיער שלה לארגון במסגרת המבצע השנתי למען עשיית פאות לחולים.

    לאחר מכן נפגשו חיים ומירי ארנטל ויוסף חיים עם ראה"ע היוצא ניר ברקת. יוסף חיים העניק לו זר פרחים ייחודי ואף בירך אותו בשם הילדים, שיצליח בדרכו החדשה . ניר ברקת בירך את חיים ומירי ארנטל בברכת הצלחה רבה אשר עוסקים בארגון הקדוש הזה לרווחת הילדים החולים.

    צפו:

    WhatsApp Image 2018-12-13 at 19.03.23 WhatsApp Image 2018-12-13 at 19.03.24 WhatsApp Image 2018-12-13 at 19.03.25



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      איזה ילד מתוק וחזק השם ישלח לו ולכל הילדים רפו"ש