הותר לפרסום שמות החיילים שנרצחו בפיגוע: חיילי הגדוד החרדי 'נצח יהודה'

    קובי פינקלר No Comments on הותר לפרסום שמות החיילים שנרצחו בפיגוע: חיילי הגדוד החרדי 'נצח יהודה'

    על במותיך חלל: צה"ל מפרסם את שמות החיילים שנרצחו בפיגוע בגבעת אסף היום, סמל ראשון, יובל מור יוסף הי"ד, בן 20 בנופלו. סמל אסף כהן הי"ד, בן 19 בנופלו. החיילים מהגדוד החרדי 'נצח יהודה'. הלוויתו של סמ"ר יוסף כהן הי"ד תיערך מחר בבית הלוויות שמגר ותצא אל 'הר הזיתים' לחלקת ברסלב

    סמל ראשון יובל מור יוסף הי"ד
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על במותיך חלל. הפיגוע הקשה בגבעת אסף היום (חמישי), גבה את חייהם של שני חיילים מהגדוד החרדי 'נצח יהודה'. דובר צה"ל פרסם את שמות החיילים הי"ד. סמל יובל מור יוסף ז"ל, לוחם בחטיבת "כפיר", בן 20, מאשקלון, ורב-טוראי יוסף כהן ז"ל, לוחם בחטיבת "כפיר", בן 19 מבית שמש שנפלו בפיגוע הירי בצומת אסף.

    הלוויתו של סמ"ר יוסף כהן תתקיים מחר (שישי) בשעה 10:30 בבית ההלוויות העירוני, רחוב שמגר 26 ירושלים. משם יובא למנוחת עולמים בחלקת ברסלב הר הזיתים. ת.נ.צ.ב.ה.

    סמל יובל מור יוסף ז"ל הועלה לאחר נפילתו מדרגת סמל לדרגת סמל-ראשון.

    רב-טוראי יוסף כהן ז"ל הועלה לאחר נפילתו מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל.

    הודעה נמסרה למשפחותיהם.

    WhatsApp Image 2018-12-13 at 19.07.42(1)

    סמל יוסף כהן הי"ד

    בתוך כך, שני חבריהם של החיילים שנפצעו קשה בפיגוע, מטופלים בבית החולים. אחד החיילים עבר ניתוח ראש ונלחם על חייו בשעות אלו.

    נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין התייחס היום לנפילתם של חיילי צה"ל בפיגוע שאירע בצומת הכניסה לגבעת אסף ואמר: "אנו מרכינים ראש בצער גדול על האובדן הבלתי נתפס בנופלם של שניים מטובי בנינו הבוקר ומתפללים לרפואתם של הפצועים".

    "הטרור לא יכה בינינו שורש ואנו נבלום אותו ואת מבצעיו ללא פשרות וביד קשה", הדגיש הנשיא והוסיף: "מחשבותיי והצדעתי לכוחות הביטחון כולם, העוסקים בלחימה המתמשכת בטרור לילות כימים במסירות אין קץ והתמדה".

    מעיריית אשקלון נמסר: "העיר אשקלון אבלה על מותו של תושב העיר, סמל יובל מור יוסף, זכרו לברכה, שנרצח בפיגוע הטרור היום (חמישי) בגבעת אסף. העירייה, באמצעות אגף הרווחה, תעניק את כל הסיוע הנדרש למשפחה, על מנת להקל עליהם ולו במעט בשעה קשה וכואבת זו.

    ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, ביקר בבית המשפחה ומסר: "העיר אשקלון איבדה היום את אחד מטובי בניה, סמל יובל מור יוסף, זכרו לברכה, שנרצח על ידי מחבלים אכזריים ומוגי לב, חסרי כל צלם אנוש. האויב שלנו מר והוא לא מהסס ולא בוחל בשום אמצעי כדי לפגוע בנו והוא עושה זאת, לצערי, בדרך הקשה ביותר.

    יצאתי מבית המשפחה לאחר שהצעתי להם את כל הסיוע הדרוש בשעה קשה זו. פגשתי משפחה ערכית ומסורה שעולמה חרב עליה ברגע אחד. אין מילים שיוכלו לנחם הורים שצריכים לטמון את ילדיהם. אין שום הסבר הגיוני לכך. גם לא צריך להיות. ממשלת ישראל צריכה לחשב מסלול מחדש בכל הנוגע לטיפול בטרור, כי ברור מאליו שמשהו פה לא עובד. בשמי ובשם תושבי אשקלון אני שולח את תנחומינו העמוקים למשפחה השכולה. מי ייתן ולא תדעו עוד צער".

    ההלוויה תיערך מחר, יום שישי.

    ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך הוציאה הודעה מיוחדת: "בית שמש אבלה על הירצחו של יוסף כהן הי"ד. נער מדהים ומקסים שצמח וגדל בעירנו ונרצח ע"י בני עוולה בפיגוע בגבעת אסף.

    שוחחתי הערב עם הוריו של החייל יוסף כהן הי"ד. עלם חמודות שזכיתי להכיר עוד בחייו. הילד גדל בבית שמש ושילב בין אורח חיים חרדי לבין הרצון לשרת ולתת לעם ישראל כולו.

    יוסף התייתם מאביו שהיה רופא שיניים מוכר מאוד בציבור החרדי לפני כ5 שנים. הוא למד בישיבת ברנקו וייס – "דרך חיים" שזכיתי להקים בעיר והיה ילד שובב ומקסים ומלא שמחת חיים. יוסף התגייס לנצח יהודה בשמחה ובאהבה מתוך מטרה לשרת את עם ישראל.

    סיפור מצמרר שסיפר לי אביו החורג הרב אליהו מירב: "מדי שבת אנו מקיימים בביתנו מנהג לעבור אחד אחד כל בני המשפחה ולומר תודה. בשבת האחרונה יוסף היקר אמר את הדבר הבא, אז לא הבנו את המשמעות שלו: "אני מודה לקב"ה" הוא אמר "על הזכות שנתן לי להגן על עם ישראל".

    יוסף היקר והאהוב. העיר בית שמש ועם ישראל כולו אבל על האובדן העצום".

    WhatsApp Image 2018-12-13 at 19.10.13



    0 תגובות