בעקבות הפיגוע: עצורים בהפגנות; הערב – הפגנת ענק בירושלים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בעקבות הפיגוע: עצורים בהפגנות; הערב – הפגנת ענק בירושלים

    עשרים עצורים בהפגנות ספונטניות שמתקיימות ברחבי הארץ כנגד המצב הבטחוני | הערב: הפגנת ענק מול בית ראש הממשלה בירושלים | במקביל, מחאת רכבים ויצירת פקק תנועה בציר 60

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיגוע בגבעת אסף. מעל 20 עצורים יהודים נעצרו בשעה האחרונה בציר 60 בבנימין.

    העצורים נעצרו בעת שערכו צעדת מחאה על הציר בעקבות הפיגועים הרצחניים. העצורים הובאו לתחנת המשטרה בשער בנימין.

    מארגון "חוננו" נמסר כי עו"ד נתי רום עושה דרכו לתחנה כדי לסייע לעצורים.

    כמו כן, ראשי מועצות בשומרון ובבנימין הודיעו כי תתקיים הפגנת ענק בכיכר פאריז ותתקיים מחאה בציר 60.

    "בעקבות הפיגועים האחרונים שארעו בתקופה האחרונה שהשיא שבהם הגיע השבוע כאשר פיגוע אחד הביא למותו של תינוק שעוד לא זכה לראות אור יום, ובשעות האחרונות פיגוע שהביא למותם של שני אזרחים, הערב יצאו מועצות אזוריות, בנימין, שומרון ובית אל להפגנה מול בית ראש הממשלה בקריאה למנוע את הרצח הבא", נמסר.

    "ההפגנה היא רק תחילתה של מאבק של הרשויות הקוראות להסדיר את ההתיישבות, לטפל בהיבט הבטחוני ביתר שאת ולהביא לשינוי מצב תודעתי מול העולם בכל הקשור להתנחלויות. ישראל גנץ, ראש מועצת מטה בנימין אמר: "הטרור הרצחני מרים ראש ואנחנו לא נשב יותר בחיבוק ידיים.אני דורש מראש הממשלה לטפל בטרור כמו שצריך לטפל בטרור. צעד ראשון חייב להיות איסור מוחלט ומיידי על האוכלוסייה הערבית להמשיך לנסוע בציר 60. במקביל אני דורש מראש הממשלה להחיל ריבונות ישראלית על בנימין יהודה ושומרון. חייבים לצאת מהחשיבה המקובעת, להבין שאנחנו בעיצומו של גל טרור רצחני חדש שמטרתו לסלק את היהודים מיהודה בנימין ושומרון ומכל הארץ. חייבים לפתח את האחיזה היהודית ולפגוע להם במוטיבציות מחד ומאידך לבצע טיפול שורש אמיתי בתשתיות הטרור. תושבי בנימין לא יהיו ברווזים במטווח הירי של הטרור הערבי".

    fbc8a7ed-3886-471d-b4ca-c4eec64b7115 (1)

    יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון אמר: "אנחנו כאן ראשי המועצות בנימין, בית אל ושומרון יחד, אומרים לראש הממשלה ושרי הממשלה ששלנו שאנחנו כל כך אוהבים -סיימנו לשתוק. סיימנו לקבור. יש כאן הפקרות מוחלטת. באנו לומר די. ביום ראשון כולנו משביתים את המועצות, עוצרים את שגרת החיים, את מערכות החינוך, אנחנו נעמוד בחוץ ונאמר די לשפיכות הדמים. לא נשתוק יותר".

    שי אלון, ראש מועצת בית אל אמר: "אנחנו באירוע קשה לצפיה. ימי אוסלו לא יחזרו יותר, אנו קוראים לציבור להגיע ב 7 בערב לעצרת בירושלים. מבטיחים שנעצור את כל מסעות ההרג הלא לגיטימיים. "דם יהודי אינו הפקר"."

    ראשי המועצות קוראים לכולם להתייצב הערב: "אנחנו מודיעים על הפגנה היום בשעה 7 בערב בכיכר פאריז מול ביתו של ראש הממשלה. נבוא כולנו ונזעק : "דם יהודי אינו הפקר"."

    בתוך כך, עדיין לא פורסמו פרטים נוספים על הנפגעים בפיגוע. שנים נרצחו ושניים נפצעו באורח קשה.



    0 תגובות