קצין בכיר: "ייתכן ולא כל החוליה נתפסה"

    קובי פינקלר No Comments on קצין בכיר: "ייתכן ולא כל החוליה נתפסה"

    תפיסת חוליית המחבלים מעפרה: קצין בכיר אומר בשיחה עם כתבים כי ייתכן וישנם חברי חוליה המהלכים חופשי: "אנחנו נמצאים בתוך תהליך"

    אילוסטרציה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם סיום המבצע המורכב לחיסולו של המחבל מברקן מתבררים פרטים חדשים על חיסולו של המחבל אשרף נעלווא שרצח שני ישראליים ופצע אחת.

    קצין בכיר מספר שהמחבל הסתתר במחנה הפליטים אסכר בשכם והתכוון לבצע פיגועים נוספים "המחבל הוגדר מבחינתנו כמפגע אלים ולכן היתה הדחיפות להרוג אותו לפני שהוא מבצע פיגוע נוסף. כבר שבוע שלם שיחידות שלימות בצבא עצרו את פעילותם ועסקו רק במרדף אחריו".

    בצבא יודעים לומר שהמחבל הסתתר בחודשיים האחרונים בשומרון ובצפון השומרון והכוחות רדפו אחריו בכל מקום.

    לדברי הקצין הבכיר, המחבל מברקן היה מפגע בודד ורק תוך כדי המרדף אחריו והבריחה שלו הוא הסתייע באנשים שונים בשטח שלא היו חלק מחוליה כל שהיא.

    "עצרנו השנה 2,700 מחבלים שהתכוונו לצאת לפיגועים וחלקם מצליח לצאת לפועל כמו במקרה הזה. הסיפור הגדול של איו"ש הוא עצם העובדה שהסיכולים נעשים מעומק השטח והיא זו שמצליחה למנוע מעוד מאות ואלפי מחבלים לבצע את זממם", מסביר הקצין הבכיר.

    לגבי החוליה שביצעה את הפיגוע בצומת עפרה אומר הקצין: "אנחנו נמצאים בתוך תהליך. לא בטוח שנתפסה כל החוליה ולכן אנחנו נערכים להגן על היישובים ועל האזרחים".

    לדברי הקצין הבכיר החמאס הוא הארגון האלים ביותר ביו"ש והוא עושה מאמץ גדול כדי לבצע פיגועים שאת מרביתם מצליחים לסכל. "ההרתעה קיימת אבל כדי לשמר אותה צריך כל הזמן לעבוד. אנחנו רואים בעת האחרונה ניסיונות לבצע פיגועים וככל שהרשות חלשה יותר הסיכוי של המחבלים לבצע פיגועים גדול יותר", מסכם הקצין.



    0 תגובות