ראשי יש"ע נפגשו עם מפקד הפיקוד: "ההתיישבות וצה"ל משלבים ידיים"

    אריאל שרפר No Comments on ראשי יש"ע נפגשו עם מפקד הפיקוד: "ההתיישבות וצה"ל משלבים ידיים"

    ראשי מועצת יש"ע נפגשו עם מפקד פיקוד מרכז האלוף נדב פדן ודנו עמו על ההתפתחויות הבטחוניות ביהודה ושומרון | בסיום הפגישה אמר יו"ר מועצת יש"ע: "ההתיישבות וצה"ל משלבים זרועות באופן קבוע על מנת להבטיח את החיים התקינים במרחב זה למען תושבי האזור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הפיגוע הקשה בצומת עפרה, נערכה אתמול (רביעי) פגישה של מפקד פיקוד מרכז אלוף נדב פדן עם ראשי מועצת יש"ע. בפגישה השתתפו יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני, ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, ראש מועצת בית אל שי אלון, מ"מ מנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני, קב"ט מועצת יש"ע שלמה ועקנין וקצין ההגמ"ר הפיקודי סא"ל שמעון שטרית. בפגישה נדונו שני נושאים מרכזיים: הביטחון במרחב יהודה ושומרון לאור הפיגוע האחרון ואירועים נוספים ונושא הבעיות הקשות בתחבורה בכבישי האזור.

    האלוף סקר בפני המשתתפים את תמונת המצב הנוכחית ואת המהלכים השונים שנעשים על מנת לאתר את המחבלים שביצעו את הפיגועים האחרונים. כמו כן, נדונו ההשלכות המסוכנות של קיצוץ במרכיבי הביטחון ביישובים ובחיילי הגנת היישובים. בתחום התחבורה, העלו ראשי המועצות בבנימין ישראל גנץ ושי אלון את המהלכים הנדרשים לביצוע על מנת להקל בטווח הקצר על התושבים את התנועה במעברים ובכבישים בבנימין ובאזור. כמו כן, סקרו השניים את הפתרונות בתחום התשתית לטווח הארוך שמיועדים לקום באזור בנימין ובכניסה לירושלים.

    בתום הפגישה אמר יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני: "נפגשנו עם האלוף פדן ושמענו על הפעילות הרחבה של צה"ל להגנת האזור בכלל וסביב הפיגועים האחרונים בפרט. שמחנו לפגוש אלוף אחראי ורציני שמשקיע זמן ומחשבה ופועל בצורה נחושה לחיזוק הביטחון והחיים האזרחיים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. ההתיישבות וצה"ל משלבים זרועות באופן קבוע על מנת להבטיח את החיים התקינים במרחב זה למען תושבי האזור".



    0 תגובות