אלפים השתתפו בהלווית התינוק "עמיעד ישראל": "איחדת את כל עם ישראל"

    אריאל שרפר 3 Comment on אלפים השתתפו בהלווית התינוק "עמיעד ישראל": "איחדת את כל עם ישראל"

    בהלווית רווית כאב ויגון, הובא למנוחות התינוק "עמיעד ישראל" לקבורה בהר הזיתים. הגאון הגדול הרב שמואל אליהו ספד: "הלב של כל עם ישראל פעם עם הלב של התינוק הזה. אנחנו נמצאים פה בשם כל עם ישראל" | סב התינוק ספד בדמעות לנכדו: "אנחנו מכריזים כאן בלב ירושלים לאויבינו. לעולם לא תצליחו. אנחנו ננצח אתכם תינוקנו הרך ה' יקום דמו"

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קרבן עולה: תחת טיפות הגשם והקור הירושלמי, הערב (רביעי) אלפי אנשים הגיעו להשתתף בהלוויתו רווית היגון והבכי, של הילוד בן ה-4 ימים שנולד לאחר שאימו שירה, נפצעה קשה בפיגוע הרצחני והמתועב בידי רוצחים פלסטינים. לפני הלוויה נערך לתינוק כמנהג ישראל, מצוות ברית המילה וייקרא שמו בישראל: עמיעד ישראל הי"ד.

    אנשים מכל הזרמים והעדות בעם ישראל השתתפו בהלוויה הכאובה, התינוק הובא למנוחות בהר הזיתים בירושלים. משפחות אישרן וסילברסטיין ביקשו למסור לעם ישראל בלווית תינוק: "איחדת את עם ישראל" עוד אמרו "המסר שלנו לאויבינו ברור: לעולם לא תנצחו אותנו, אנו חזקים מכם, אנו מחוברים לכאן יותר מכם". יוסי דגן דרש מראש הממשלה, תקים יישוב חדש, על שם "עמיעד ישראל".

    .

    במהלך הלוויה, ספד לילוד "עמיעד ישראל" הגאון הגדול רבה של צפת הרב שמואל אליהו: "התינוק הקטן ביותר שנרצח בידי מחבלים. מבחינתם כל זיק של חיים צריך לכבות אותו. מבחינתנו כל זיק של חיים הוא שמחה ואור. הלב של כל עם ישראל פעם עם הלב של התינוק הזה. אנחנו נמצאים פה בשם כל עם ישראל".

    .

    הספד מרגש ורווי דמעות נשא סב התינוק הרב רפאל איש רן: "הבן יקיר לי. מאוד. אתה יקר לנו. מי נקרא יקר? בני ציון היקרים המסולאים בפז. אתה מבני ציון. אל תקרי בנייך אלא בונייך. בני ציון הם אלה שבונים את ארץ ישראל. ולא הספקת. אבל אין הרבה אנשים שחיו הרבה מאוד שהצליחו לאחד את עם ישראל כמוך. כולם זועקים תפילות בפני אבינו שבשמים".

    .

    עוד אמר הסב: "המסר שלנו הוא שמעט אור מסלק הרבה חושך. ועם הרבה אור שלך אנחנו נסלק את כל החושך שלהם. המסר שלנו ברור: אותנו לא ישברו. אנחנו בוכים נכון אבל אותנו לא ישברו. יהיו עוד בוני ציון והם יבנו את ציון את ירושלים את ארץ ישראל כולה. בהלכה כתוב שצריך לתת שם לתינוק. וההורים שלך נתנו לך שם. עמיעד ישראל. והמשמעות שלו גדולה.עם ישראל פה לעולמי עולמים. לא נבוש לא נכלם בתורתנו במורשתנו באמונתנו".

    הסבא סיפר כי זה היה היה הילד הראשון של הזוג: "התחתנתם רק לפני 9 חודשים. וכשהתבשרנו על ההריון איזו שמחה. נכד ראשון. נין ראשון. הדלקת נר שמיני שמחה אצל הורי עמיחי. ואז צרור יריות. השמחה נקטעה. אנחנו מכריזים כאן בלב ירושלים לאויבינו. לא תצליחו. לעולם לא תצליחו. אנחנו חזקים יותר מכם. אנחנו צודקים יותר מכם. אנחנו שייכים לכאן יותר מכם. אנחנו ננצח אתכם תינוקנו הרך ה יקום דמו. כבר עשה רבות בטרם מלאו לו 4 ימים. הוא איחד את עם ישראל בארץ ובעולם. שחיבק בתפילה בחסד ובאהבת חינם. ולבסוף כאן ועכשיו הוא מקיים מצוות ישוב ארץ ישראל בבירתנו הנצחית".

    .

    אחיה התאום של שירה: שירה אמרה לי; "ברור לי שהסיבה שעמיעד בא לעולם היא כדי לאחד את עם ישראל"

    יוסי דגן ראש המועצה אזורית שומרון, הספיד בלוויה: "נקמת ילד קטן לא ברא השטן. השומרון איבד השנה 4 אנשים בפיגועי טרור. והיום אנחנו קוברים את החמישי תינוק בן יומו מול מי אנחנו עומדים. איזה אנשים שפלים. אנחנו לא נסתפק יותר בטיפול כירורגי של תפיסת המחבל".

    WhatsApp Image 2018-12-12 at 23.11.14

    עוד הוסיף דגן וזעק על הרצח היהודי שמשתולל בחוצות הארץ: "עד מתי. עד מתי יישפך דם יהודי. נמאס מהרפיסות אנחנו דורשים פעולות תגמול. אנחנו דורשים ממך אדוני ראש הממשלה שתכריז עכשיו על בניית ישוב חדש ליד הישוב אלון מורה לזכר עמיעד ישראל התינוק הקטן. סמוך לישוב בו מתגוררים הוריו אנחנו נשבעים כאן שאנחנו ננקום את מותו של עמיעד ישראל. בבניה. בניה בניה. נצח ישראל לא ישקר".

    . . . . .

    .

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      השם יקום דמו.
      הלוואי שכל הדמעות יעלו לפני כסא הכבוד ויאמרו די לפיגועים ושניגאל כבר.
      לבי עם שירה האם, מברכת אותה שתזכה בקרוב לזרע של קיימא!

    2. 2

      אם בתי משפט משחררים מחבלים רוצחים ומונעים להרוס בתים אלו התוצאות רצח יהודים