כל הדרכים מובילות לרשות: הפיגוע בעופרה חושף את המהלך המסוכן של הפת"ח

    שלמה ריזל No Comments on כל הדרכים מובילות לרשות: הפיגוע בעופרה חושף את המהלך המסוכן של הפת"ח

    לאחר הפיגוע בעופרה, גדודי חללי אל-אקצא לקח אחריות על הפיגוע הקשה, הארגון ששייך לתנועת הפתח' של אבו מאזן. האם בעידן שישראל סוגרת הסכמים מול חמאס, למרות המלחמה של אבו מאזן בארגון, מישהו בהנהגה משחרר את הרסן למחבלי הפתח', בשביל להזהיר את ישראל?

    הרכב ששימש את מבצעי הפיגוע בעופרה
    6:54
    19.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on כשאנטישמים מחזירים בתשובה | פרשת מצורע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאז נטילת האחריות ע"י גדודי חללי אל-אקצא על הפיגוע שהתרחש בעופרה, בתחיל שבוע, הכל השתנה. מדובר בארגון שהשתייך בעברו לתנועת הפתח' של אבו מאזן. כל העקבות מובילות אל ההנהגה הפלסטינית שהתירה את הרצועה מעל מחבלי הארגון.

    מתברר שהיחסים המתוחים בי הרשות לישראל, על רקע ההסכמים בין חמאס לישראל והאישור הישראלי להכנסת כספים מקטאר היישר לרצועה, דבר שדה-פקטו קובע הקמת רשות נפרדת מהרשות הפלסטינית של הפתח, גורם לאבו-מאזן ואנשיו ללכת על צעדים חריגים בכדי להראות שהם עדיין במשחק.

    ההודעה על לקיחת האחריות על הפיגוע:

    WhatsApp Image 2018-12-12 at 20.40.54

    בין אם אבו מאזן הורה על שחרור הרסן של מחבלי הפתח' ובין אם ההנהגה בשטח מעלימה עין, מהתארגנויות טרור בשטח, כל העקבות מהפיגוע האחרון מובילות לאנשי ההנגה הפלסטינית ברמאללה. המשחק ישתנה וכנראה היחס של ישראל גם כן.

    חשוב לציין, כי 90% מסיכול הפיגועים כנגד ישראל מהשטחים, מבצעת ישראל לבדה ללא עזרת הרשות הפלסטינית. הרשות תורמת לכך, שאנשים שאינה רוצה בקיומם לטובתה מעבירה מידע לגבם. אך התרומה החשובה שלה היא באי הכנסת השטחים למצב של כאוס ביטחוני. אך הלחימה בטרור כמעט באופן מוחלט מובל על ידי ישראל וטוב שכך.

    הדיווחים והתמונות מרמאללה מראות, השטח ישתנה והוא הולך להשתנות יותר בקרוב, יותר לחימה כנגד חיילים יותר התפרעויות ויותר ניסיונות פיגועים, צה"ל נערך בהתאם. היום השליטה הביטחונית הישראלית בשטחים היא חסרת תקדים ואם ישראל תצטרך להכנס למבצע גדול יותר גם זה יילקח בחשבון.

    הרכב בו התבצע הפיגוע נתפס ברמאללה:

    WhatsApp Image 2018-12-12 at 23.10.47

    פעילות צה"ל ברמאללה:

    WhatsApp Image 2018-12-12 at 23.10.47(1)

    WhatsApp Image 2018-12-12 at 23.10.47(2)

    אזרח רמאללה מספר על אירוע תפיסת המחבל וחיסול חברו:

     



    0 תגובות