לבינסון: "בעולם החרדי עסקים נסגרים מהר – צריך ללמוד למזער סיכונים"

    איתי גדסי No Comments on לבינסון: "בעולם החרדי עסקים נסגרים מהר – צריך ללמוד למזער סיכונים"

    "שר האוצר פועל בצורה מתוחכמת לייצוב הספינה הכלכלית ולכן לקח את כל התיקים הכלכליים, אך עדיין יש ביקורת עליו" כך אומר הערב איש הכלכלה עו"ד עודד לבינסון בראיון ל'מהדורה המרכזית', לקראת ועידת 'אחים' לעסקים חרדים

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר יפתח ועידת 'אחים' לעסקים חרדיים, מי שינלב את האירוע, הוא הכתב הכלכלי של גלי צה"ל עו"ד עודד לבינסון שהתראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. לבינסון שוחח על יוקר המחייה שעולה, שר האוצר, מחירי הדיור ועולם העסקים החרדי.

    יוקר המחייה: "אין ספק שכמשק כלכלי יחסית לעולם אנחנו במצב טוב ביחס לעולם. אבל מצד איד ההנהגה הכלכלית צריכה לדאוג שהמחירים ירדו, אבל גם ייבוא ועוד סחורות להביא. אנחנו שוק קטן וצריך לבדוק איך היצרנים המקומים לא ייצאו נפסדים".

    כחלון: "שר האוצר רואה את כל התמונה, וביקורת באוזנו היא מוצדקת, אבל הוא צריך לאזן בין הרבה דברים. הוא דאג ששאר התיקים הכלכלים יהיו במפלגה שלו כדי שהספינה הכלכלית תהיה בטוחה. קל לערבב כלכלה ופוליטקה אבל זה לא נכון".

    מחירי הדיור: "שר האוצר התארח אתמול בועידת הנדלן, אמר כי המחירים ירדו ב-2% לעומת אלה שצפו שזה יעלה ב-10%. יש כאלה שאומרים כי המחיר למשתכן לא נכנס להערכות".

    עולם העסקים החרדי: "המטרה בועידה מחר כפולה, מצד אחר יש המון כלים מיומניות שאנחנו לא תמיד מודעים אליו, לפתוח עסק או לפתח עסק. לדוגמא אם יגיע איש כלכלי חשוב, ללמוד דברים וליישם אותם ולחסוך סיכונים בדרך,אצלנו עסקים נגמרים מהר".

    האזינו לראיון:



    0 תגובות