אשר: "חוקקנו הרבה חוקים לטובת המפעלים – בתמורה המחירים עולים"

    איתי גדסי No Comments on אשר: "חוקקנו הרבה חוקים לטובת המפעלים – בתמורה המחירים עולים"

    "אנחנו מעוניינים שאגודת ישראל שהיא חלק מאיתנו בכנסת, תהיה איתנו גם בקואליציה בירושלים" כך אומר הערב ח"כ יעקב אשר בראיון ל'מהדורה המרכזית' | על חוק הגיוס: ,מצב של אי וודאות ובלי חוק גרוע יותר ממצב שבו חוק הגיוס הנוכחי יעבור" | האזינו לראיון

    יעקב אשר צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבימ מימרן. בראיון התייחס ח"כ אשר למספר סוגיות, יוקר מהחייה שקפץ לאחרונה, חוק הגיוס והיחסים מול אגודת ישראל.

    יוקר המחייה: "חייבת להיות תכנית לאומית וחשיבה ממשלתית כדי לעצור את סחף ההתייקרויות שעלול רק לגדול. משרד האוצר צריך לבדוק מאין זה מגיע, הרי בשנתיים האחרונות חוקקנו הרבה חוקים ורפורמות שמטרתם להוזיל את יוקר המחיה, הגשתי בקשה לדיון מהיר בנושא שיתקיים בכנסת".

    חוק הגיוס: "מבחינת דגה"ת אין מצב שאין חוק שמסדיר את המשך הלימוד של בחורי הישיבות והאברכים. יש מספיק עמותות וגופים שמחכים לרגע שלא תהיה הסדרה כדי להערים קשיים על עולם התורה. הבהרנו לרוה"מ שלא נשב בממשלה כשיש הפרעות ללומדי התורה בלימודם הרציף".

    קואליציה בירושלים: "הרצון שלנו שתהיה קואליציה מקיר לקיר , ובעדיפות ראשונה שהמפלגות החרדיות יכנסו לקואליציה. אמרנו בתקופת הבחירות שיום אחרי הבחירות אנחנו צריכים לעבוד כתף אל כתף לטובת הציבור החרדי. אגודת ישראל שהיא שותפה שלנו בכנסת צריכה להיות שותפה גם בעיריית ירושלים".

    ביתר עילית: "בבחירות בביתר תמכנו ברה"ע, והוא אף ישב לצידו של מרן שר התורה בכנס בחירות שהיה בעיר. לא ייתכן שבגלל בעיה בעיר אחת ייצרו בעיה בעיר אחרת למרות הסכם חתום. ככה לא נוהגים, דגה"ת לא פועלת כך".

    אל על: "החשיבות מבחינתי בקיום הדיון היום לדעת האם חברת אלעל מתאימה גם לשומרי שבת ואנחנו דרשנו היום לדעת האם יש נוהל מסוים איך מתנהלת החברה במקרים של חשש חילול שבת. לא ייתכן שההחלטה בזמנים כאלו תהיה בשיקול דעת של הטייס או הדייל באותו רגע . חייב להיות נוהל שבת כמו שיש נוהל בטיחות".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות