מפגן תמיכה בגבאי: ראשי רשויות של מפלגת 'העבודה' התכנסו בבית היו"ר

    איתי גדסי 1 Comment on מפגן תמיכה בגבאי: ראשי רשויות של מפלגת 'העבודה' התכנסו בבית היו"ר

    לאחר המתיחות בצמרת 'המחנה הציוני', הגיעו כל ראשי הרשויות מטעם מפלגת העבודה לערב תמיכה ביו"ר המפלגה אבי גבאי. בכינוס אמרו ראשי הרשויות: "אבי גבאי הוא המועמד שלנו לראשות הממשלה. כל אחד מאיתנו מייצג ציבור גדול מאוד של אנשים שמאמינים בשינוי ורוצים להחליף את השלטון. יחד נעשה זאת"

    יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי צילום: פלאש 90
    14:19
    18.04.24
    מיכל ירושלמי No Comments on מגיע לך כתר: גיטי שוורץ במסר מיוחד לנשות החיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתלכדים. לאחר דיווחים לאחרונה על מצבו של אבי גבאי במפלגת העבודה והמתח בינו לבין לבני וכתוצאה מכך מיעט גבאי לצאת לכנסי המפלגה. פורום ראשי הרשויות של מפלגת העבודה התכנס הערב (שלישי) בביתו של יו"ר המפלגה, אבי גבאי לתמיכה חד משמעית: "כולנו עומדים מאחורי אבי גבאי ונפעל להצלחתו בבחירות הקרובות. גבאי הוא המועמד שלנו לראשות הממשלה".

    ראשי הערים הנבחרים של מפלגת העבודה הגיעו הערב למפגש משותף ראשון לאחר הבחירות בביתו של גבאי בתל-אביב.

    בין הנוכחים: ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, ראשת עיריית חיפה עינת קליש רותם, ראש עיריית יקנעם סימון אלפסי, ראש עיריית נהריה רונן מרלי, ראש עיריית חולון מוטי ששון, ראשת המועצה בפרדס חנה הגר פרי יגור, ראש עיריית קריית אונו ישראל גל, ראש המועצה בלהבים יוסי ניסן וראש המועצה המקומית לב השרון ויו"ר מרכז המועצות האזוריות עמיר ריטוב.

    ראשי הערים אמרו בכינוס: "אבי גבאי הוא המועמד שלנו לראשות הממשלה. כל אחד מאיתנו מייצג ציבור גדול מאוד של אנשים שמאמינים בשינוי ורוצים להחליף את השלטון. יחד נעשה זאת. נבטיח לאזרחים שלנו מדינה טובה יותר, עם מנהיגות שדואגת באמת לאזרחים. אפשר לשנות עם ניהול נכון, עם הנסיון ויכולת הביצוע של גבאי. רק הוא יוכל להוביל את השינוי."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טיפש אפל
      אינשאלללה וידיחו את הכסיל הלז בקרוב
      הדליק 8 נרות בא' דחנוכה חחחחחחחחח
      אהבל