אקוניס בגוש עציון: "אנחנו כאן לנצח – קורא להחלת הריבונות"

    אריאל שרפר No Comments on אקוניס בגוש עציון: "אנחנו כאן לנצח – קורא להחלת הריבונות"

    שר המדע והחלל אופיר אקוניס, הגיע לפגישת עבודה במועצה אזורית 'גוש עציון' בכדי לעמוד מקרוב על הצורך של המועצה בשירות משרדו, בקידום הידע הטכנולוגי והמדעי ביישוב. בנאומו אמר אקוניס: "אנחנו כאן לנצח. כאן יגדלו עוד אלפי משפחות את ילדיהם לדורי דורות . לכן אנחנו כאן"

    השר אקוניס עם שלמה נאמן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החלת ריבונות. בתקופה האחרונה עולים הקריאות כי הגיע הזמן להחלת ריבונות ביו"ש, דווקא בזמן כהונת נשיא ארה"ב שרואה עין בעין את האינטרסים הישראליים, קוראים לממשלה להציב עובדות בשטח, הקריאות גוברות גם עקב פיגועי התופת המתרחשים לאחרונה.

    היום (שלישי) הגיע שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס (הליכוד) לסיור במועצה האזורית 'גוש עציון' לצד ראש המועצה שלמה נאמן בכדי לחזק את התושבים במועצה ובכדי להצטרף לרשימת חברי הכנסת ואישי ציבור מרכזיים אשר מצהירים על תמיכה בהחלת הריבונות בגוש עציון בפרט ביו"ש בכלל.

    שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס אמר: "אנו מביאים את כל נפלאות המדע והטכנולוגיה שמציע המשרד כאן לגוש עציון, אנחנו אחרי פגישת עבודה, סיור באולפנא ובמכון צומת. את כל הטוב שאנחנו יכולים להציע אנחנו נביא לכאן בראשות ראש המועצה שלמה נאמן ביתר שאת, כבר מעכשיו לשנים הקרובות"

    WhatsApp Image 2018-12-11 at 18.51.08

    עוד הוסיף אקוניס: "אני חייב לומר שהמקום ההיסטורי הזה-גוש עציון, הוא מאבני הייסוד של העם שלנו במשך אלפי שנים. כל מי שמערער על הזכות הזאת טועה, כל מי שמערער על הזכות הזו מטעה. כל מי שחושב שאי פעם נצא מכאן, כפי שנאלצנו לצאת מכאן בעבר טועה בענק. אנחנו כאן לנצח. כאן יגדלו עוד אלפי משפחות את ילדיהם לדורי דורות . לכן אנחנו כאן".

    ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר: "אנו מברכים את בואו של חברנו היקר השר אופיר אקוניס, כאן בגוש עציון. למדנו זה עתה מהשר מושג של "עם עתיק עם עתיד ענק" זה דבר שמתבטא כאן בגוש עציון, אחד המקומות הוותיקים ביותר בארץ. כאן מהמקום הזה יוצאת בשורת הריבונות ביהודה ובשומרון, בשורת הריבונות בחבלי ארץ מולדת. אנחנו מודים לשר על תמיכתו הרבה הן בתחום משרדו המקצועי וגם במישור הלאומי".

     צפו:



    0 תגובות