נתניהו במפגש ראשי רשויות בצפון: "היה מתוכנן מסע הרג ביישובים"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו במפגש ראשי רשויות בצפון: "היה מתוכנן מסע הרג ביישובים"

    במפגש עם ראשי רשויות הצפון, סקר ראש הממשלה ושר הביטחון את ההתקדמות בנטרול נשק המנהרות. ראש הממשלה הבהיר מה הייתה כוונת חיזבאללה: "רצח וחטיפת אזרחים". נתניהו הודה לראשי הרשויות על עמידתם האיתנה לצד צה"ל וכוחות הביטחון

    ראש הממשלה עם ראשי הרשויות בצפון היום צילום: קובי גדעון לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך סיורו בגבול לבנון היום (שלישי) נפגש ראש הממשלה ושר הביטחון עם ראשי רשויות מקומיות מהצפון, נתניהו עדכן אותם על מהלכי צה"ל מול מנהרות נטרור של חיזבאללה, ועל האיום החמור שנשקפו ממנהרות הטרור בכוונת חיזבאללה היה להשתמש בהם לצורך רצח המוני של יהודים.

    ״ראש הממשלה סקר בפני הנוכחים את נטרול יכולות חיזבאללה בכמה מישורים: "אנחנו בעיצומו של מבצע לנטרל את איום המנהרות. זה חלק מהמאמץ הראשי שאנחנו עושים לנטרל את איום חיזבאללה על מדינת ישראל. אנחנו מנטרלים לחיזבאללה את הנשק המדויק עם הצלחות מרשימות, נלחמים בנשק הסטטיסטי, ועכשיו הגיע המאמץ השלישי – נטרול איום המנהרות".

    כוונות חיזבאללה בבניית המנהרות: "איום המנהרות, לו היה מתממש, היה פוגע בכם, בתושבים שלכם ובחיילים שלנו כאן. לחיזבאללה אין שום בעיה להגיח מהאדמה, לחטוף אנשים ולהכניס אותם למנהרה, או לחילופין, להיכנס למסעות הרג וחטיפה בתוך היישובים שלכם. במבצע שמתבצע עכשיו אנחנו שוללים את זה".

    ההסלמה תהיה קשה מבחינת חיזבאללה: "צה"ל עושה כאן עבודה יוצאת מן הכלל. אני חייב לשבח גם את התכנון וגם את שמירת הסוד, גם בקבינט. אלה הישגים שתורמים יחד לנטרול הנשק של האויב. אני מתרשם שיש פה נכונות אדירה של המפקדים והלוחמים להיערך לכל תרחיש. אם תהיה הסלמה היא תהיה חזקה וקשה מאוד מבחינת חיזבאללה. אני רוצה לברך אתכם על החוסן, העמידה והגיבוי – הדברים האלה יעמדו לנו לשנים רבות".



    0 תגובות