שמחה של מצווה במסיבת חנוכה לחולי C.F

    עפר גדנקן No Comments on שמחה של מצווה במסיבת חנוכה לחולי C.F
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסיבת חנוכה מרגשת התקיימה בחג החנוכה לעשרות חולי סיסטיק פיברוזיס ובני משפחותיהם. השמחה נערכה ברוב פאר והדר באולמי נאות ירושלים המפוארים בבני ברק בידי ארגון 'חיים לילד' המלווה ופועל בכל ימות השנה בחולי מחלות הריאה.

    אל אולמי נאות ירושלים המפוארים עלו ובאו עשרות החולים ובני משפחותיהם, שם התכבדו בכיבוד עשיר ומגוון ונהנו ממסיבת חנוכה שמחה וססגונית כשהאירוע הוקדש לע"נ הרב ר' אליעזר ב"ר יצחק קיסטר ז"ל נדבת בנו הרב ר' שמואל קיסטר.

    במסיבה נטלו חלק ראש עיריית ב"ב הרב אברהם רובינשטיין, סגני ראש העיר הרב אליהו דדון והרב יהושע מנדל וחברי מועצת העיר הרב יעקב זכריהו והרב ישראל בן ששון.

    ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין אמר בדבריו: "מרגש בכל פעם מחדש לראות את הפעילות שלכם. אעשה כל מה שביכולתי על מנת להקל, ולו במעט, את סבלם של החולים".

    סגן ראש העיר ויו"ר סיעת ש"ס בבני ברק הרב אליהו דדון בירך אף הוא את יו"ר ארגון חיים לילד הרב ראובן סקלר ואמר: " בכל פעם שאני מגיע לחיים לילד אני מתפעל מחדש מגודל העשייה והיקף הדאגה לפן הפיזי והרגשי כאחד ואני מאחל שתוכלו תמיד להעניק אך טוב וחסד".

    דברי ברכה נשא יו"ר 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר שאמר בדבריו: "בארגון חיים לילד עסוקים כל השנה ללוות את החולים ובני משפחותיהם. עשינו מסורת לקיים גם בחנוכה מסיבה חגיגית וטבעי הוא שבחג החנוכה נשמח לכבודם של הניסים, שעוד יזכו בעז"ה החולים לראות בקרוב".

    במהלך האירוע הוענקו תעודות הוקרה למתנדבי הארגון המסורים העושים יומם וליל למען החולים ובני משפחותיהם.

    המשתתפים נהנו מתוכנית אומנותית מהודרת כשעל הבמה הופיעו הבעל מנגן יענקי דסקל, הבעל מנגן אברימי רוט, הבעל מנגן שרוליק קלצקין והזמר ישי לפידות. על הצלילים הייתה אחראית תזמורת פייער בניצוחו של הקלידן ר' יענקי לנדא ומקהלתו של המנצח ר' איציק פילמר כשעל הסקסופון אהרלה בנדר והמתופף נחמן פרנק, כשאת הסאונד העביר בחן נתן קורל. כן נהנו המשתתפים מלהקת הקוזקים בניצוחו של ר' יוני וייס.

    את ארגון האירוע נטל על עצמו איש החסד הרב חונא דייטש שנרתם למען הארגון וגם השנה דאג לאולם, לאמנים שינעימו לחולים, למתנות ולסעודה כיד המלך לאורך כל האירוע.

    בסיומו של האירוע התקיימו ריקודים כאשר כל משתתף קיבל שי מכובד מתנת חבורת תרי"ג מצוות שהוענק ע"י ר' מנחם הלפרט מנכ"ל תרי"ג מצוות, סופגניות מתנת מאפיית אריאל ומיני מתיקה מתנת רשת יש חסד.

    בארגון 'חיים לילד' ציינו לשבח את הגורמים שסייעו להצלחת המסיבה ובהם איש החסד ר' חונא דייטש שנטל על עצמו את ארגון האירוע מהחל ועד כלה, מנהלי אולם נאות ירושלים ר' שמואל קיסטר ור' ציון כהן אשר נרתמו באופן מיידי למען הילדים המיוחדים.



    0 תגובות