רביץ: "מבין כל הפוליטקאים – אני היחידי שהתמודד 5 פעמים בפריימריז"

    איתי גדסי No Comments on רביץ: "מבין כל הפוליטקאים – אני היחידי שהתמודד 5 פעמים בפריימריז"

    "אני הפוליטקאי שהתמודד עם הכי הרבה בחירות פריימריז בציבור החרדי" כך אומר יו"ר דגל התורה החדש ביישוב 'טלז-סטון' בראיון ל'מהדורה המרכזית' | על הבחירות הקרובות: "בכל הארץ גדולי ישראל מחליטים מי יהיה המועמד וכך גם כאן" | האזינו לראיון

    ראש מועצת קרית יערים, יצחק רביץ צילום: שוקי לרר
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טלז-סטון. עד לבחירות האחרונות יו"ר המועצה המקומית היה הרב אברהם רוזנטל ז"ל. לאחר הפסדו בפריימריז של יו"ר 'דגל התורה' בביתר עילית יצחק רביץ לדודי זלץ. הנהלת 'דגל התורה' החליטה בהתייעצות עם גדולי הדור למנות את יצחק רביץ כיו"ר דגל בטלז-סטון והמועמד לראשות המועצה, למורת רוחו של יו"ר המועצה המיתולוגי אברהם רוזנטל ז"ל. לפני הבחירות נפטר במפתיע יו"ר המועצה אברהם רוזנטל דבר שהעכיר על האווירה ביישוב.

    יו"ר 'דגל התורה' החדש יישוב 'טלז-סטון', יצחק רביץ התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על הבחירות הקרובות ביישוב שבו הוא מתמודד לראש המועצה והאם מותר להתמודד מולו?

    התמודדות בלי פריימריז: "אני היחידי שעברתי הכי הרבה פריימריז בחיים הציבוריים שלי. אני הגעתי לטלז סטון על פי בקשתם של תושבי המועצה ביקשו ממני גם אנשים פרטיים וגם מנהלי מוסדות וזאת שליחות גדולה מעולם. הקריה צריכה להתפתח וכולם כאן חברי מועצה חדשים".

    רק בביתר יש פריימריז: "גדולי ישראל שאחראים על כל המערכות זה לא נידון מה דעתם. אתה רוצה לשנות נוהל שהיה כאן מקום המדינה, היו כאן פוליטקאים שכל חייהם היו באותו כיסא. גדולי ישראל, הם הכריעו שאני המועמד שלהם. בכל עיר כך זה מתקיים. בביתר עילית זה המקום היחיד בארץ שיש בו פריימריז".

    היחסים עם משפחת הרב אברהם רוזנטל: "אני מעדיף לא לדבר על העניין".

    האזינו לראיון:

    צילום: שוקי לרר



    0 תגובות