בנט לנתניהו: "רצית תיק ביטחון? קח אחריות – המחבלים לא מפחדים"

    איתי גדסי 1 Comment on בנט לנתניהו: "רצית תיק ביטחון? קח אחריות – המחבלים לא מפחדים"

    "היום מערכת הביטחון בכלל לא מבקשת להרוס בית של מחבל ש"רק" הצליח לפצוע" כך אומר שר החינוך נפתלי בנט ל'מהדורה המרכזית' | על הביטחון באיו"ש: "המחבלים כבר לא מפחדים הם מבינים ששווה להם היום, חייבים לשנות את התפיסה" | על המצוד אחרי המחבל מברקן: "יש לו סייענים שמסתירים אותו וזה קורה כי הם לא מפחדים" | חוק הגיוס: "גם אם החוק יפקע, טנקים לא יהיו בבני ברק" | האזינו לראיון

    בנט ונתניהו צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך ויו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. בנט התיחס לפיגוע הירי הקשה, שהתרחש אמש סמוך לעופרה ומדיניות הביטחון של נתניהו.

    הפיגוע בעופרה:  "מזה תקופה שהטרור הפלסטיני נהיה חצוף ונועז יותר. הבעיה הבסיסית היא שהמשוואה עבור מחבלים היא כזו שכדאי להיות מחבל. אם אתה רוצח יהודים, לא הורסים לך כמעט את הבית ואם פצעת – אנחנו אפילו לא מבקשים את הרס הבית. אם התינוק בע"ה ישרוד, אפילו לא נבקש את הרס הבית. זו המדיניות השוררת היום. ואת המדיניות הזו אני קורא לראש הממשלה ושר הביטחון לשנות מיד".

    בנט התייחס ישירות לנתניהו ואמר: "נמאס לי מהתירוצים. מי שצריך שיקח אחריות".

    קורא לראש הממשלה תשנה את המדיניות הביטחונית: "אני קורא לשר הביטחון וראש הממשלה תשנה את המדיניות. תחזיר את ההרתעה. צריך לצאת מהבור התפיסתי הזה, עם מוסר מזויף ועם 'פייק' משפט שאומר לנו שאסור לנו להכות במחבלים שרוצחים בנו".

    עוד אמר בנט: "פעם היינו הורגים מחבלים, זאת הייתה המדיניות. אנחנו כדרג מדיני חייבים לתת רוח גבית לחיילים של הכרעה. אנחנו צריכים לנצח במלחמות. היום אין מדיניות ברורה של הכרעה".

    הועדה למינוי בכירים: "אין אדם שאינו טועה אין ממנים פרנס על הציבור, אלא אם כן קופת שרצים תלויה מאחוריו. גם אני הייתי בצבא והייתי עושה שגיאות . ולכן לא מבין על מה הפסילה. כולנו עושים טעויות. הדבר גורם שיש שיתוק במערכת הציבורית".

    חוק הגיוס: "חוק הגיוס יש תסבוכת פנים חרדית לגבי הגיוס. אני פחות לחץ מזה. הרי לא היו טנקים בני ברק?!. אני חושב שצריך לעשות תיקונים. אני לא מאמין שיהיה חוק יותר טוב. אני לא אומר למפלגות החרדיות מה לעשות".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא צודק בנט אתה צריך להלכם על זה תתדרוש בכול הכך את תיק הביטחון