חובה בכל רכב: מערכת מצילת חיים

    עפר גדנקן No Comments on חובה בכל רכב: מערכת מצילת חיים

    מערכת בטיחות מובילאיי מצילת חיים מתקינים את המערכת ברכב ב-2100 שקל ונהנים מהטבה של עד 1,500 שקל באגרת רישוי הרכב# ניתן להתקין את המערכת בכל רחבי הארץ. ישנה אפשרות להתקנה בבית הלקוח

    16:19
    18.04.24
    ידידיה מאיר No Comments on "עדיין לא סגרנו את הדלתות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד התחבורה יצא בנוהל 151 שעל פיו ניתן לקבל החזר באגרת הרישוי בסך כולל של עד 1,500 ש"ח בהתקנת מערכת בטיחות דוגמת מובילאיי, הכוללת התרעה מפני סטייה מנתיב והתרעה מהתנגשות ברכב מלפנים. הנוהל, אשר נכנס לתוקף ב-19 בספטמבר 2017 מתייחס לכלי רכב פרטיים ומסחריים שמשקלם עד 3.5 טון, ששנת ייצורם הינה מיום ה-1.1.2000 ואשר נרשמו לראשונה בישראל עד ליום 1.5.2017, וזאת בתנאי שבכלי הרכב הותקנו החל מתאריך (ולא לפני) 19/09/2017 מערכת הבטיחות הנ"ל. ההחזר יתקבל בשלוש פעימות: בשנה הראשונה תתקבל הנחה של עד 700 ש"ח, בשנה השנייה עד 700 ש"ח נוספים ובשנה השלישית עד 100 ש"ח. בנוסף, מרבית חברות הביטוח מעניקות הנחה בביטוח החובה לרכבים אשר מותקנת בהם מערכת בטיחות.

     

    מערכת הבטיחות של מובילאי כוללת את שתי ההתרעות המחוייבות בנוהל, בנוסף להתרעות נוספות בינהן: התרעה על התנגשות ברוכבי אופניים והולכי רגל, זיהוי מגוון תמרורים, התרעה על חריגה מהמהירות מותרת והתרעה על אי שמירת מרחק. בכך מסייעת המערכת בהצלת חיים ובמניעת תאונות דרכים.

    מובילאייעל פי מחקר שנערך על ידי רון בינה אקטוארית מטעם משרד האוצר,שבחן את יעילותה של מערכת מובילאיי, התקנה של מערכת שמשלבת בין על אי שמירת מרחק  (FCW) ומערכת התרעה על סטייה מנתיב (LDW), מפחיתה את שכיחות תביעות הביטוח כתוצאה מתאונות בכ-39%. בנוסף, למעלה מ-32 מיליון כלי רכב בעולם נוסעים עם הטכנולוגיה המתקדמת של מובילאיי ויותר מ-25 יצרניות רכב גלובליות מטמיעות את המערכות של מובילאיי כסטנדרט בטיחות.

     כשאתם נוהגים בעיר ומחוצה לה, הייתם שמחים לעין נוספת שתביט אתכם על הכביש, ותעזור לכם לראות את שטח הנסיעה לאורך כל הדרך.

    התקינו עוד היום את מערכת מובילאיי והגנו גם אתם על המשפחה שלכם! ונשמרתם מאוד לנפשותיכם.

    לפרטים והתקנה: *4505    לבדיקת זכאות חפשו באתר מובילאיי.



    0 תגובות