התגובות לפיגוע: "נתניהו אתה שר הביטחון – האחריות עליך"

    אריאל שרפר 1 Comment on התגובות לפיגוע: "נתניהו אתה שר הביטחון – האחריות עליך"

    הפיגוע הקשה הערב, הביא את הנהגת המתיישבים להפנות את זעם ההפקרות הביטחונית, כלפי ראש הממשלה ושר הביטחון נתניהו. ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן אמר: "אני קורא לראש הממשלה, שהוא גם שר הבטחון, להורות לצה"ל לצאת הלילה לפעולת תגמול כנגד הרשות הפלסטינית באיזור שבו יצאו המחבלים המרצחים הללו. אנחנו מדינה גדולה וחזקה ואנחנו מאבדים את ההרתעה"

    זירת הפיגוע צילום: מד"א
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפיגוע הקשה הערב (ראשון) במהלכו מחבלים פתחו באש לעבר קבוצת יהודים שהמתינו בטרמפיאדה בסמוך לעופרה. 6 נפצעו שתיים מתוכם באורח קשה ובינוני. תושבי השומרון זועמים על ההפקרות הביטחונית שמורגשת בשטח. במערכת הפוליטית ביקשו מראש הממשלה, "החזר את הביטחון לשומרון".

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) הגיב לפיגוע הקשה: "‏עוד יום, עוד פיגוע. אדוני ראש הממשלה, עד היום היה לך את מי להאשים באוזלת היד הביטחונית. זהו, נגמרו התירוצים. כנס לחדר עם שר הביטחון ותביא ביטחון. תפקיד שלך, אחריות שלך. חיי אזרחי ישראל אינם משחק.

    איחולי רפואה שלמה לפצועים."

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: לצערי הרב גם לאחר הפיגוע הנוראי באיזור התעשייה ברקן וגם לאחר הפיגועים שהיו אחריו בצומת חטיבת שומרון ובצומת גיתי אביסר לא נעשו פעולות תגמול של כוחות הבטחון כנגד הרשות הפלסטינית וקיני הטרור. השיטה של ההכלה לא עובדת. השיטה של הטיפול הכירורגי במפגעים איננה מספיקה. ממשיכים במדיניות הזו ואנחנו סופגים עוד פיגוע קשה הערב ואני לא יכול להבטיח שלא יהיו עוד פיגועים נוספים רצחניים כאלו"

    דגן קרא לראש הממשלה: "אני קורא לראש הממשלה, שהוא גם שר הבטחון, להורות לצה"ל לצאת הלילה לפעולת תגמול כנגד הרשות הפלסטינית באיזור שבו יצאו המחבלים המרצחים הללו. צריך לטפל בהם כפי שהיינו מדינה קטנה. אנחנו מדינה גדולה וחזקה ואנחנו מאבדים את ההרתעה. דבר שמביא פיגוע אחרי פיגוע".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ואנו לא פונים לנתניהו אלא לבורא עולם בלבד שיושיענו