משרד הפנים יקיים בדיקה בנוגע לטענות כנגד זעתרה

    איתי גדסי No Comments on משרד הפנים יקיים בדיקה בנוגע לטענות כנגד זעתרה

    בעקבות הנחיית שר הפנים אריה דרעי, שלא למנות את חבר מועצת עיריית חיפה, ראג'א זעתרה לסגן ראש עיר בשכר, בשל דברי תמיכה שלו, לדבריו, בחיזבאללה ובחמאס, יקיים מנכ"ל משרד הפנים בדיקה לגבי דבריו של זעתרה

    צילום: Nati Shohat/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (מוצאי שבת) הודיע היועץ המשפטי של משרד הפנים, עו"ד יהודה זמרת לשר דרעי, כי זעתרה מכחיש עובדתית חלק מהטענות נגדו.

    בעקבות כך, הורה השר דרעי למנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן, לקיים בדיקה מקיפה בנוגע לטענות נגד זעתרה ובסיומה, יפנו ליועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, שיחליט האם בסמכות השר דרעי למנוע תשלום שכר לזעתרה, אם זה ימונה לסגן ראש עיר.

    דרעי אמר: "ראג'א זעתרה, שנבחר כחבר מועצת עיריית חיפה, הביע תמיכה בחיזבאללה ובחמאס, תמך בחרם על ישראל והביע תמיכה בפעילות נגד מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית", אמר דרעי והוסיף, "אדם כזה אינו יכול להתמנות לסגן ראש עיר בשכר כפי שמבקשת ראש עיריית חיפה".

    רג'א זעתרא הגיב לטענות נגדו ואמר: "נבחרתי בבחירות דמוקרטיות למועצת העיר חיפה על פי חוק. אייצג את תושבי העיר ערבים ויהודים למען חיים בכבוד, שותפות אמת, צדק חברתי וחלוקתי ונקיון כפיים. נבחרתי בזכות ולא בחסד. אני חייב רק לבוחריי והם אשר יבחנו וישפטו את תפקודי ומעשיי. אני מתכוון לייצג אותם ולעבוד למענם, עם או בלי שכר. עם או בלי תעודת כשרות מאביר איכות השלטון אריה דרעי, מד"ר יאיר לפיד ומהספסלים האחוריים של 'הליכוד' ו-'ישראל ביתנו'".



    0 תגובות