נתניהו: "בזכות המוסד – לחיזבאללה יש עשרות בודדות של טילים מדוייקים"

    קובי פינקלר No Comments on נתניהו: "בזכות המוסד – לחיזבאללה יש עשרות בודדות של טילים מדוייקים"

    ראש הממשלה חשף היום, בטקס מצטייני 'המוסד' שנערך בבית הנשיא בירושלים, את ההצלחה הכבירה בחסדי שמיים של מערכת הביטחון מול ארגון הטרור חיזבאללה: "הסיבה שיש להם כמה עשרות בודדות היא בין השאר יושבת בחדר הזה. זה שילוב הכוחות של המוסד, צה"ל וכל מערך הבטחון שלנו. אנחנו שוללים מהם לא בצורה מוחלטת אבל בצורה מרשימה"

    נתניהו צילום: קובי גדעון, לע"מ
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (חמישי) בטקס מצטייני "המוסד" שנערך בבית הנשיא בירושלים. נתניהו התייחס למבצע "מגן צפוני" שהחל לפני שלושה ימים לנטרול איום המנהרות מצד חיזבאללה בצפון. נתניהו חשף כי חיזבאללה נכשל בהצטיידות ברקטות מדוייקות בגלל פעילות המוסד.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "היינו היום בצפון, בשעה שמנטרלים שם את נשק המנהרות של החיזבאללה כפי שאנחנו עושים בשיטתיות גם מול חמאס והיום אנו מצפים שתהיה באו"ם החלטה הערב נגד החמאס. אני מקווה שיהיה לה רוב.

    אנו מצפים לא רק לגינוי החמאס אלא גם להחזרת שבויינו ונעדרינו. הם תמיד נמצאים לנגד עינינו, כפי שכל אחד ואחת שיוצא למשימה מטעם המדינה. הם יקרים לנו ואנחנו מחויבים להחזרתם לארצנו".

    עוד הוסיף נתניהו על כוונות חיזבאללה: "לחיזבאללה יש שני כלים. כלי אחד הוא מנהרות ואנו שוללים אותו. הכלי השני הוא נשק הרקטות, הנשק הסטטיסטי, אבל הם רוצים נשק מדויק. זה משנה את מאזן הכוחות באופן קיצוני".

    האיום מחיזבאללה לא באמת כל כך גדול: "לפי התוכנית של חיזבאללה הם היו אמורים להיות מצוידים היום באלפי טילים אבל ברגע זה יש להם עשרות בודדות. הסיבה שיש להם כמה עשרות בודדות היא בין השאר יושבת בחדר הזה. זה שילוב הכוחות של המוסד, צה"ל וכל מערך הבטחון שלנו. אנחנו שוללים מהם לא בצורה מוחלטת אבל בצורה מרשימה מאוד גם את הנשק הזה".

    לסיום אמר נתניהו: "בתור מי שמאשר אינספור פעולות שלכם, אני רוצה להגיד לכם כמה אני גאה ומאמין בכם וכמה עם ישראל גאה בכם. המוסד הוא מוסד פנטסטי ואתם פנטסטים".

    צפו בנאום:

    צילום: קובי גדעון, לע"מ


    0 תגובות