"השומרון לא כבוש; הוא שייך לעם היהודי"

    אריאל שרפר No Comments on "השומרון לא כבוש; הוא שייך לעם היהודי"

    חבר במועצה המייעצת לטראמפ בביקור בשומרון: "נרגשים לראות את השומרון פורח. האיזור הזה לא כבוש, הוא שייך לעם היהודי"

    שומרון • אילוסטרציה צילום: סרגיי אטל, פלאש 90
    20:42
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ג'ים גארלו, חבר בוועדה המייעצת לנשיא ארה"ב דונאלד טראמפ, ביקר השבוע בשומרון ואף הדליק נרות חנוכה, עם תושבי הישוב צופים.

    גארלו נפגש עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ביקר ביקב טורא ובמצפה אילן באלון מורה. גרלו, הגיע לביקור כחלק מפעילות יחידת קשרי החוץ של המועצה האזורית שומרון, הפועלת בין השאר לבניית קואליציות למען השומרון ברחבי העולם.

    גארלו אמר במהלך הביקור: "שמחנו לבקר היום בשומרון, זה היה יום נהדר, אנחנו גילינו מחדש, את כל מה שכבר ידענו על השומרון, ואנחנו נרגשים לראות את האיזור הזה פורח עם עוד ועוד קהילות יהודית שנבנות. תודה על הכבוד שהענקתם לנו לבלות את היום הנפלא הזה בשומרון".
    .
    גארלו התייחס גם ל"פייק ניוז" בנושא השומרון בעולם ואמר: "זה טרגי שעיתונאים שלנו ואנשי האקדמיה ועוד רבים מפיצים שקר, מיתוס. כשבאים לכאן, ישנה הזדמנות לראות את המציאות כפי שהיא באמת. והאמת חשובה. חשוב שכל מנהיג יגיע לכאן ויראה את המציאות בעיניים. וגם מה העם היהודי עובר כדי שהמציאות הזו תתקיים. יש לנו כבוד עצום למה שהמנהיגים היהודים בשומרון הצליחו לייצר כאן. אנחנו אומרים: כל הכבוד לכם! אנחנו אתכם, ואנחנו מקווים שכל מנהיג יוכל לבוא לכאן ולראות מה אתם עושים".

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון שפגש את גרלו, אמר לאחר הפגישה: "השומרון פועל ליצירת קואליציות בכל העולם כל הזמן. טראמפ כבר התגלה כידיד של ישראל, ואנחנו שמחים שגם האנשים המייעצים לו, לבם איתנו. אנחנו נמשיך לפעול לחיזוק האהדה כלפי השומרון בעולם בקרב מובילי דעת קהל, והציבור הכללי".



    0 תגובות