קלוגהפט: "לפעמים שרים מבקשים סיקור אוהד תמורת תקציבי פרסום"

    איתי גדסי No Comments on קלוגהפט: "לפעמים שרים מבקשים סיקור אוהד תמורת תקציבי פרסום"

    "מדובר בקו פרשת מים ביחסי עיתונאים ופוליטקאים ולכן ישנם תחומים אפורים שחייבים להסדיר אותם" כך אומר יועץ התקשורת הבכיר משה קלוגהפט בראיון 'למהדורה המרכזית' על פרשת 'בזק' בה מואשם ראש הממשלה בנתינת שוחד תמורת סיקור אוהד | האזינו לראיון

    משה קלוגהפט צילום: מתוך הטוויטר
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משה קלוגהפט אסטרטג ויועץ תקשורת מהבכירים במדינת ישראל, שייעץ לראשי ממשלות, ראשי מפלגות ושרים בכירים בארץ ובחו"ל, התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. קלוגהפט שוחח על היחסים שבין הפוליטיקאים לאנשי התקשורת ומערכת סחר החליפין שמתבצעת ביניהם. הראיון מתקיים על רקע 'פרשת בזק' בה מואשם ראש הממשלה כי היטיב עם בזק הכמיליארד ש"ח תמורת סיקור אוהד באתר וואלה.

    קשר הפוליטיקאים ואנשי התקשורת: "נתניהו צודק במובן שיש קשר בין פוליטיקאים עם עורכי עיתונים, זה שיחות והודעות ופגישות ואפי' חבריות. אני ייתן לך משהו ואתה תיתן לי בתמורה. או אפי' שאני אדאג שיפרסמו אצלך וזה כבר בעייתי. אבל במקרה של נתניהו זה סיפור אחר לגמרי, לכאורה, לפי המשטרה ניתנו הטבות בשווי של מיליארד ש"ח. הבעייה שמספר אנשי נתניהו הפכו לעדי מדינה , פילבר אמר שבפגישה הראשונה עם נתניהו, אמר לו נתניהו אתה תטפל ברישיונות של בזק".

    פרסום תמורת סיקור: "החל מהנקודה הזאת שהוגשה המלצת משטרה בנושא של יחסי תקשורת, גם בסיפור של נוני מוזס. אין ספק שזה קו פרשת המים ואנשים יזהרו יותר. למכור ידיעה ולקבל סיקור אוהד זה בסדר אליבא דכולם. אבל יש מקרים שהם באמצע, היום כל שר מחזיק בתקציב פרסום עצום ובעצם הוא שולט לאן הפרסום הזה יילך. ואז אם יתחיל גם פה אני אתן לך פרסום ואתה בתמורה תקבל סיקור הם דברים שקרו וקרו הרבה".

    האזינו לראיון:

    צילום: מתוך הטוויטר


    0 תגובות