דו"ח חושף: ירידה דרסטית במספר האנטנות בישראל

    איתי גדסי No Comments on דו"ח חושף: ירידה דרסטית במספר האנטנות בישראל

    דו"ח חדש של הממ"מ מגלה: בארבעת השנים האחרונות חלה ירידה של 20% בכמות האנטנות הסלולריות בישראל

    אנטנה • אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור סגירתם של כמעט 2,000 מוקדי שידורי רשתות תקשורת סלולריות בארץ בארבעת השנים האחרונות – פועלות כיום בישראל רק 7,821 אנטנות ומוקדי שידור. הירידה הדרסטית מיוחסת בעיקר לתהליך שיתוף תשתיות של החברות השונות. לאור הנתונים החשובים המועלים בדו"ח אמרו במשרד התקשורת כי בימים אלה הם בוחנים ביחד עם מומחה חיצוני ותוך התייעצות עם רגולטורים בחו"ל, את הגברת הפיקוח והאכיפה בנושא וכן את אפשרות שינוי ניסוח האסדרה.

    יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה חה"כ אורי מקלב אמר: "הורדת מחירי הסלולר הוא מהדברים המבורכים שקרו בעשור האחרון עבור ציבור הצרכנים במדינת ישראל אך לצד זה ניתן לראות כי ישנן חברות שפגעו בשירות בצורה ממשית ואנו עדים לחברות שלא עומדות בשום סטנדרט מקצועי וצרכני. בסופו של יום החברות צריכות להעניק שירות מיטבי ומענה לצרכנים. לצערי אנו מדווחים השכם וערב על בעיות קליטה, ניתוקים וחוסר שירותיות לצד התנהלות פוגענית מול הצרכנים, ולכן אנחנו חייבים לקבוע סטנדרטים וליצור אכיפה ורגולציה בנושא זה".

    מחבר המסמך אלירן זרד אמר: "הנתונים אותם אנו מציגים על צמצום משמעותי במספר מוקדי השידור מעלים את הצורך לבחון את ההשפעה על רמת הכיסוי ואיכות השירות של הרשתות הסלולריות, ואת אופן הפיקוח של משרד התקשורת על כך".

    את הדו"ח כתב אלירן זרד חוקר במרכז המחקר והמידע של הכנסת באישור יובל וורגן, ראש צוות במרכז. הדו"ח הוצג היום (שני) בדיון ועדת המדע והטכנולגיה.



    0 תגובות