מרגי: "אנחנו צריכים את האופוזיציה – כדי להעביר את חוק הגיוס"

    איתי גדסי No Comments on מרגי: "אנחנו צריכים את האופוזיציה – כדי להעביר את חוק הגיוס"

    "ראש מערך הגיור הקודם, הרב יצחק פרץ יתפטר מתפקידו בגלל שלא נתנו לו כלים לעבוד איתם ותקציב" כך אומר ח"כ יעקב מרגי בראיון ל'מהדורה המרכזית' | מרגי התייחס להעברת חוק הגיוס בתקופה הקרובה וחוק הגיור, והאם בגלל חקירות ראה"מ הבחירות יוקדמו?

    ח"כ יעקב מרגי צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. ח"כ מרגי שוחח על חוק הגיוס, האם יש עתיד וישראל ביתנו יתמכו בחוק הגיוס, זה יעבור.

    חוק הגיוס: "אם חוק הגיוס היה פוקע, כל ההתנהלות הפוליטית הייתה אחרת. מה שהובא ע"י משרד הביטחון זה חוק שאפשר לחיות איתו מאשר שהחוק היה נפסל. מקווה שהחודש וחצי שניתן לנו יביא את כולם לעמק השווה. צריך שיתמכו בו סיעת ישראל ביתנו, כדי שאם יהיה שינויים משמעותיים בג"ץ יפסול אותו. השינויים של משרד הביטחון זה דינויים הצהרתיים בלבד".

    חקירות ראה"מ: "כרגע יש לנו חודשו חצי זמן לפתור את בעיית הגיוס, ראש הממשלה לא בטוח שרוצה בחירות, אולי חקירות, מי גורר אותו ומי מביא אותו לבחירות? אם הוא יילך לבחירות על חוק גיוס האופוזיציה תכה בו, על כניעה לבחירות. הרי היום יש לו חוק על השולחן והוא לא העביר".

    חוק הגיור: "וועדת ניסים אנחנו דוחים את המסקנות שלה, בסיטואציה שנוצרה הוא צריך גם לתת תשובות לבית המשפט. חוק הגיור במתווה שהציע השר ניסים כולם בדעה אחת שיש כאן פריצה לגבי זהותו ועתידו על העם היהודי. הרב פרץ לא היה מוכן לעמוד בראש מערך הגיור בגלל שלא היה לו כלים ותקציב לעבוד".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות