השופט טירקל: "אם לא יקבלו את החלטת הוועדה – על חברי הוועדה להתפטר"

    איתי גדסי No Comments on השופט טירקל: "אם לא יקבלו את החלטת הוועדה – על חברי הוועדה להתפטר"

    "לא ייתכן שהחלטה של 'הועדה למינוי בכירים' מתי שלא מוצאת חן בעיניהם, הם לא יקבלו אותה" כך אומר השופט יעקב טירקל בראיון ל'מהדורה המרכזית' | עוד אמר טירקל: "בזמן המועמדות של אלשיך, הקולות לא יתחלקו ולא נאלצתי בבחירת אלשיך להשתמש בקול שלי" | האזינו לראיון

    נתניהו וטירקל צילום: פלאש 90
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השופט בדימוס יעקב טירקל שעמד בראש "הוועדה המייעצת למינוי בכירים" התראיין היום (ראשון) על סערת פסילת ניצב בדימוס משה אדרי, לאחר שעבר בהצלחה את בדיקת הפוליגרף, אך נראה שהשופטים החמירו ובהחלטה של 2 כנגד ו-2 בעד, נפסל ניצב בדימוס אדרי בקולו הכפול של יו"ר הוועדה. השר לביטחון פנים הצהיר כי יביא את המינוי של אדרי לממשלה חרף המלצות הוועדה לאחר שיופיע בפניה.

    שינוי כללים: "איתו אי אפשר לשנות את כללי המשחק בעיצומו. הממשלה קבעה שהוועדה היא זו שקובעת לגבי מינוי בכירים. לא יתכן שכשההחלטה לא מוצאת חן בעינה היא תחליט לא להתייחס להמלצה. אם הממשלה תאשר את המינוי של אדרי על חברי הוועדה להתפטר. שאני הייתי יו"ר הועדה מעולם לא היו חילוקי דעות – כל החלטה התקבלה פה אחד".

    הפרשן הפוליטי הבכיר יוסי אליטוב אמר למימרן הערב: זה נראה שנתניהו מכוון לבחירות מיד אחרי יום העצמאות. עד אז הוא יסחוב את חוק הגיוס, וינסה לשכנע את הציבור שבאי אפשר להעניש אותו בגלל ידיעה מפרגנת בוואלה.

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות