עד למינוי אדרי: ניצב מוטי כהן ימונה למ"מ המפכ"ל

    בנצי ליזרוביץ' ואיתי גדסי No Comments on עד למינוי אדרי: ניצב מוטי כהן ימונה למ"מ המפכ"ל

    השר לבטחון פנים גלעד ארדן צפוי להביא לאישור בישיבת הממשלה את מינויו של ניצב מוטי כהן לתפקיד ממלא מקום המפכ"ל למשך כחודש וחצי, עד למינוי המפכ"ל הבא | ברקע: התנגדותו של ארדן להחלטת ועדת גולדברג על פסילת אדרי

    ניצב מוטי כהן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מינוי המפכ"ל. השר לביטחון הפנים גלעד ארדן יביא לאישור הממשלה מחר (ראשון) את מינויו של ניצב מוטי כהן, מפקד מחוז דרום במשטרת ישראל, לממלא מקום מפכ"ל המשטרה.

    מינויו של ניצב כהן למ"מ המפכ"ל יהיה לתקופה של 45 יום או עד למינוי מפכ"ל המשטרה, לפי המוקדם מביניהם. ניצב מוטי כהן הוא אחיו של המפכל לשעבר דודי כהן.

    המפכ"ל אלשיך שיסיים את תפקידו ביום שני הקרוב, יגיע מחר לטקס האחרון בתפקידו, להדלקת נר ראשון של חנוכה בכותל המערבי עם רב הכותל הגאון הרב שמואל רבינוביץ.

    בתוך כך, לאחר הודעת החלטת ועדת גולדברג שלא לאשר את מינוי צ'יקו אדרי למפכ"ל, הודיע השר ארדן הודיע כי הוא אינו מקבל את עמדת הועדה המייעצת, בה כזכור, הכריע קולו הכפול של השופט גולדברג, לאור שיוויון הקולות בין חבריה (2:2).

    ארדן ציין כי אין בנימוקי הועדה כדי לבסס "דופי ערכי נורמטיבי" או ליקוי בטוהר המידות בהתנהגותו של ניצב אדרי ואין בנימוקים להבנתו כדי למנוע את מינוי ניצב בדימוס אדרי למפכ"ל. השר ארדן צפוי לבקש להופיע בפני הועדה ולהציג את טיעוניו.



    0 תגובות