היעד איראן: 3 גלי תקיפה בסוריה – טיל סורי נפל ברמת הגולן

    שלמה ריזל No Comments on היעד איראן: 3 גלי תקיפה בסוריה – טיל סורי נפל ברמת הגולן

    תקיפות נרחבות על אדמת סוריה ממטוסי קרב בשלושה גלים. מספר יעדים איראנים נפגעו ברחבי סוריה, מספר חיילים נהרגו. מערכות נ"מ הופעלו ושיגרו מספר טילים. אין ידיעות על הפלת כלי טיס. דובר צה"ל: "זוהתה נפילה של טיל סורי בשטח פתוח רמת הגולן", סריקות לאיתור הטיל

    התקיפות הלילה
    16:30
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ירושלים: אלפי בני ישיבות מעדת תימן התכנסו לשמחת חג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על פי ידיעות הזורמות מערותי התקשורת הסורים, הלילה (חמישי) תקפו מטוסי קרב, בשלושה גלי תקיפות יעדים איראנים במדינה. על פי גורמים בסוריה, בתקיפה נהרגו חיילים מהכח האירני.

    סאנא, סוכנות הידיעות הרשמית של אסד, מדווחת כי מערכות ההגנה האווירית הסוריות הופעלו לעבר מטרות אויב בדרום סוריה (אזור אלכסוה) והפילו מטרות.

    גלי תקיפות ישראליות בסוריה: הסורים מדווחים על תקיפות נוספות לאורך לטקיה ודמשק. בנוסף 4 מטוסים עולים באש בשדה התעופה בדמשק. מדיווח נוסף מתברר כי אחד היעדים שהותקף בסוריה, היה מושבה של הדביזיה הראשונה של צבא אסד.

    ‏מקורות סורים לטלוויזיה המקומית מסרו: "התוקפנות לא מצליחה לפגוע באף מטרה ממטרותיה, זאת על אף האינטנסיביות שלה. כמו כן, הופלו כל הגופים העוינים".

    דיווחים נוספים כי מחסני נשק איראנים בתל מאנע היו חלק ממטרות התקיפה הישראלית.

    ‎‏לאחר גלי התקיפות, קול נפץ נשמע באזור צפון רמת הגולן. כוחות הביטחון מבצעים סריקות במרחב.

    מדובר צה"ל נמסר: במסגרת ירי טילי קרקע-אוויר סורים, זוהה על ידי מערכות ההגנה האוויריות איכון בודד לעבר שטח פתוח ברמת הגולן. בשלב זה לא ברור האם אכן נפל בשטחנו. כוחות סורקים במרחב.

    כמו כן הדיווחים אודות פגיעה בכלי טיס ישראלי או במטרה ישראלית אווירית שקריים.

    DtMsHxlXgAAjyijDtMsIqZW0AAxULm



    0 תגובות