ההודעה וההתנצלות של האיחוד הלאומי: "יישובי יו"ש בעדיפות לאומית"

    איתי גדסי No Comments on ההודעה וההתנצלות של האיחוד הלאומי: "יישובי יו"ש בעדיפות לאומית"

    לאחר שהודלף לתקשורת, כי כביכול היועמ"ש טביחי מנדלבליט, הורה לשר השיכון יואב גלנט שלא לכלול את יישובי יהודה ושומרון ברשימת ישובים בעדיפות לאומית, מיהרו לגנות את ההוראה במפלגת 'האיחוד הלאומי', אולם לאחר בירור עם שרת המשפטים, התגלתה אמת אחרת

    צילום: פלאש 90
    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים טרם עיכלו את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מיהרו לגנות: בעקבות הפרסומים לפיו היועמ"ש אביחי מנדלבליט אמר לשר יואב לגלנט (כולנו) שלא לכלול את יישובי יהודה ושומרון במפת העדיפות הלאומית, מפלגת האיחוד הלאומי תוקפים היום (חמישי) את החלטת היועמ"ש ואומרים: "תפקידו של היועץ המשפטי לא לתקוע מקלות בגלגלי הממשלה אלא למצוא פתרונות לאפשר את יישום מדיניותה".

    עוד הוסיפו הגורמים: "חיזוק ההתיישבות ביהודה, זו משימה לאומית ראשונה במעלה. היועמ"ש מוזמן להיות שותף לעשייה הציונית ולהסדיר את הנדרש משפטית ליישום המהלך. תקומת מדינת ישראל וההתיישבות אינן תלויות בפלפולים משפטיים כאלו ואחרים".

    לאחר ההודעה הראשונה, שיגרו ממפלגת 'האיחוד הלאומי' הודעה נוספת, "בברור שנעשה מול שרת המשפטים איילת שקד הובהר לנו שבניגוד לפרסומים היועמ"ש אביחי מנדנבליט אישר את בקשתו של השר גלנט. למרות כשלים מנהליים שהיו בהעלאת הנושא. אנו מברכים על מהלך זה ומצרים על הפירסום שקרי".



    0 תגובות