לראשונה: מעמד תפילה על ציון הגראי"ל שטינמן זצוק"ל

    עפר גדנקן No Comments on לראשונה: מעמד תפילה על ציון הגראי"ל שטינמן זצוק"ל

    הדים רבים למעמד התפילה הגדול: ביום השנה הראשון להסתלקות רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן זצוק"ל, אשר ייסד ועמד בנשיאות "קרן ההסעות", יעלה לראשונה יבלחט"א רשכבה"ג מרן שליט"א לציונו הקדוש ויעתיר עבור השותפים במפעל הקדוש שרבינו הגדול זצוק"ל עמד בראשו ובזכותו זוכים רבבות ילדי ישראל לחינוך יהודי טהור * רבים מזדרזים לאמץ ילד מילדי קרן ההסעות כדי להיכלל בתפילה הנשגבה על הציון לישועה ונחת מכל יוצ"ח

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התרגשות עצומה בעולם היהודי וביקוש אדיר להיכלל בתפילה ההיסטורית של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, אשר לראשונה יגיע להעתיר בציונו של רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן זצוק"ל, ביום השנה הראשון להסתלקותו, עבור השותפים לנשיאה בעול בהחזקת המפעל הקדוש "קרן ההסעות", אשר רבינו הגדול זצוק"ל, עמד בראשו ושימש כאביהם של רבבות הילדים המתקרבים בזכות הקרן לחיי תורה ומצוות.

    כאמור, ביום השנה הראשון להסתלקות רבן ואביהן של ישראל מרן הגראי"ל שטינמן זצוק"ל, אשר נשא על שכמו את רבבות ילדי "קרן ההסעות", יעלה לפקוד את ציונו רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, אשר לנוכח המסירות הרבה והחביבות העצומה של רשכבה"ג מרן זצוק"ל ל"קרן ההסעות", יעתיר במעמד תפילה מרכזי עבור כל השותפים הנושאים בעול החזקת ילדי "קרן ההסעות", שיוכלו לנסוע מדי יום לביה"ס התורני המרוחק ממקום מגוריהם, ולא ילכו לרעות בשדות זרים בבתי ספר ממלכתיים הסמוכים לבתיהם. משפחות רבות אף החלו לשמור חיי תורה ומצוות בעקבות ילדיהם הלומדים בבתי הספר התורניים.

    כידוע, ארגון "קרן ההסעות" היה בבת עינו של רשכבה"ג מרן זצוק"ל וראה בו את הצלת החינוך הטהור של עשרות אלפי ילדי ישראל. הוא לווה את הארגון מיום היווסדו וגם בתקופות קשות כשהעול הכלכלי היה כבד מנשוא, הדריך מרן זצוק"ל את ראשי הארגון לא להרפות ולעשות ככל יכולתם שלא להחסיר הסעה אחת כדי לא לאבד ילד אחד חלילה. כזכור, גם בעת חלישותו הגדולה בערוב ימיו, כינס מרן זצוק"ל במעונו אסיפת חירום בראשות גדולי ישראל, בו נשמעה זעקה והטלת חובה לכל אחד מישראל להירתם להצלת 'קרן ההסעות' ולאמץ ילד אחד כדי להבטיח את חינוכו הטהור.

    עם היוודע דבר התפילה המיוחדת של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, בציונו של רשכבה"ג מרן ראש הישיבה זצוק"ל, יחד עם כח הצדקה המיוחדת לאמץ ילד מילדי "קרן ההסעות", פונים רבים ומבקשים להיכלל בתפילה נדירה מיוחדת זו, לזכות שרשכבה"ג מרן ראש הישיבה זצוק"ל, ימליץ טוב עבור התורמים והמסייעים למפעלו הברוך להצלת ילדי ישראל.

    לשליחת שמות לתפילה ניתן לפנות למוקד הטלפוני: 1700-50-66-22 ת.ד. 257 בני ברק. או בהעברה לבנק הפועלים סניף 655 מס' ח-ן: 339991. ובזכות הסיוע והנתינה יזכו לכל אחד ואחד ל"אם אתה משמח את שלי – אני משמח את שלך".



    0 תגובות