תקלה נרחבת ברשת 'גולן טלקום': אין שיחות ורשת סלולארית

    שלמה ריזל 3 Comment on תקלה נרחבת ברשת 'גולן טלקום': אין שיחות ורשת סלולארית

    לקוחות חברת 'גולן טלקום' מדווחים כי אין אפשרות להוציא שיחות ולהשתמש ברשת הסלולארית. מגולן נמסר: "חלק מלקוחותינו עשויים לחוות קושי בהוצאה וקבלת שיחות ושירותים סלולריים. מהנדסי החברה פועלים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי"

    12:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on ברקע הפרסום ב'קול חי': הרב רווח במכתב נגד 'יש חסד'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקוחות רבים של חברת 'גולן טלקום' מדווחים, כי בשעה האחרונה אינם יכולים להוציא ולקבל שיחות ממכשיר הטלפון שברשותם, כמו כן הרשת הסלולארית אינה עובדת. תלונות רבות זרמו בשעה האחרונה בדף של החברה,מלקוחות זועמים כי הרשת קרסה ואינה מתפקדת. יש לציין כי חלק מהאנטנות החברה יושבות על חברת 'סלקום', אך לגולן טלקום יש ברשותה גם אנטנות עצמאיות.

    מחברת גולן טלקום נמסר: שלום רב, חלק מלקוחותינו עשויים לחוות קושי בהוצאה וקבלת שיחות ושירותים סלולריים אחרים. מהנדסי החברה פועלים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי. אנו עובדים במלוא הכוחות והמאמץ לחזרה לשירות מלא ומתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות.

    מגולן טלקום נמסר כי התקלה הסתיימה וכי הרשת פועלת באופן תקין. "מהנדסי החברה, ומהנדסי נוקיה פעלו במשותף מרגע שהחלה התקלה והצליחו לאתר את התקלה כבר ב 20:00, אך בשל העומס על הרשת ונסיויונות ההתחברות של הלקוחות הופעלו מנגנוני הגנה שיצרו התאוששות מדורגת ולבסוף כל מנויי הרשת חזרו לתפקוד מלא ב-22:30. אנחנו מתנצלים בפני לקוחותינו על התקלה ונעשה ככל שניתן שהיא לא תחזור", נמסר.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      לי היתה תקלה לפני שבועיים לא היה לי שיחות במשך שבוע אבל עכשיו יותר טוב.

    2. 2

      לי יש גולן ואין שום תקלה

    3. 1

      כן יש לי תקלה חמורה עד שזה קולט את האנטנות לוקח זמן וזה ביטול תורה!!!!!!!!!!!!!!! כל הזמן הזה…