אחרי המוות הקליני חיים צדיק 'חי וקיים' • האזינו

    דוד קליגר 1 Comment on אחרי המוות הקליני חיים צדיק 'חי וקיים' • האזינו

    שנים ארוכות לאחר הפריצה הגדולה והתאונה המחרידה בה חווה מוות קליני, מוציא חיים צדיק סינגל חדש שמבחינתו הוא "סינגל ביכורים", בתוכנית 'זמן אוויר' עם מנחם טוקר הוא סיפר על הניסים והנפלאות • ברוך שעשה לי נס

    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני שבע עשרה שנה, באחד הלילות – חיים צדיק נוסע עם רכבו מלווה בחבר נוסף שישב לצידו, חוזרים מעוד פגישה של חיפוש שירים מהמעבד בנתיבות לבית שבבאר שבע.

    קצת לפני 'אשל הנשיא' זה קרה, חתולה טועה שקפצה לכביש במהלך הנסיעה המהירה, גרמה לחיים לסטות מהמסלול, הרכב התנגש לא פחות מעשרה פעמים בגדרי ההפרדה של שני צידי הכביש ולסיום התהפך ארבעה פעמים כשהוא נוחת על גלגליו שבור ומרוסק.

    שני הנוסעים יצאו מהרכב בריאים ושלמים "הפח נשבר ואנחנו נמלטנו" אמר חיים לחברו, בינתיים החלו מכוניות להתאסף בצד הכביש על מנת להגיש עזרה.

    חיים צדיק חוזר למכוניתו על מנת לחפש את הכיפה שנעלמה במהלך הסיוט הלילי אך באותן רגעים, רכב מסוג אאודי שעט לעברו על מהירות גבוהה ולמרות הניסיונות לסמן לו לעצור – פגע הרכב ברכבו של חיים כשהוא בתוכו.

    שוב, הרכב עף 60 מטרים, אך הפעם הסיוט החל באמת, חיים נפצע קשה מאוד והוגדר כגוסס, בניסים רבים שכללו ניתוחים ואף מוות קליני כבן 7 דקות – השתחרר חיים לביתו לאחר שבועיים בלבד.

    "יצאתי משם עם מתנות, פלטינות ברגל ואהבה לבורא עולם, משם קיבלתי את הכוח להמשיך לשיר ולשמח…"

    ואכן בשנים הבאות היה חיים צדיק אחד מהזמרים הבולטים בז'אנר החרדי, עם אלבום מצליח ולהיטים רבים מתוכו, עד שאט אט שקע עמוק בתוך ההופעות והאירועים, מה שגרם לו להפסיק לשיר באולפנים.

    כעת שנים ארוכות לאחר הפריצה הגדולה והתאונה המחרידה, מוציא חיים צדיק סינגל חדש שמבחינתו הוא "סינגל ביכורים".

    "חי וקיים" שיר שכתב והלחין אבירם דרעי לעיבוד של שי אסייג, סינגל קצבי עם תוכן אמיתי ופירוש מדהים להסתכלות שלו על החיים.

    היום בתוכנית זמן 'אוויר' שוחח מנחם טוקר עם חיים שסיפר על הניסים ועל הנפלאות, האזינו לראיון ולשיר:

    מילים ולחן: אבירם דרעי | עיבוד והפקה מוסיקלית: שי אסייג | קלידים ותכנותים: שי אסייג | בגלמה: עומרי זליג | גיטרות: נועם בורג | מיקס ומאסטרינג: שי אסייג



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שיר יפה מאוד ! הפקה מעולה ומושקעת.
      זוכר בתור ילד שהייתי שומע אותו, זמר ענק. אם אני זוכר נכון, הביצוע האחרון מאז היה דואט עם אביעד גיל "טוב טוב" מהאלבום "אביעד גיל וחברים בלהיטי זהב.
      לא הבנתי להיכן נעלם… כעת הכל ברור.
      רק בריאות ! והצלחה בהכל !

      יושי וייס