- רדיו קול חי - -

בפגישה בין בלוך לכחלון סוכם: "שינוי בהסכם הגג בבית שמש"

ראש עיריית בית שמש הנכנסת ד"ר עליזה בלוך סיפרה היום (שני) על פגישתה הראשונה עם שר האוצר משה כחלון מי שתמך במועמדותה בבחירות לראשות העירייה, בשיחתם ציינה בלוך כי יהיה שינוי בהסכם הגג שנחתם מול משרד האוצר בתקופתו של ראש העיר הקודם משה אבוטבול. עוד ציינה בלוך, כי סיכמו על עזרה בהבאת שטחי מסחר לעיר.

ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך: "נפגשתי היום שר האוצר ויו"ר מפלגת "כולנו" משה כחלון. הודיתי לו ולאנשי כולנו בבית שמש על תמיכתם בי במהלך הבחירות וישבנו לישיבת עבודה".

עוד הוסיפה בלוך: "השר הקשיב בקשב רב לצורכי העיר בית שמש ולצד המחויבות להסכם הגג הנחה את אנשי משרדו לשבת עם העירייה ולגבש תכנית לקידום העיר בית שמש. בין השאר ביקש השר לבחון את האפשרות לקידום מיידי של שטחי מסחר ותעסוקה ופיתוח אזורי תעשייה כמו גם את השכונות החדשות ד' וה' בבית שמש".

בלוך ציינה כי יהיה שינוי בהסכם הגג בעיר: "בשיחתנו העליתי את הבעייתיות בתכנון הקיים כעת וביקשתי שיבוצע שינוי בהסכם הגג כך שיביא את הצרכים של העיר ובכללם פיתוח מבני ציבור שטחי מסחר ותעסוקה ועוד… בנוסף הצוות המקצועי של האוצר יבחן את אפשרויות הסיוע לעיר בכלל הכלים הקיימים בתחומים נוספים כגון תעסוקה תחבורה תשתיות ועוד".

לסיום אמרה בלוך: "אחרי פגישות עם שר החינוך (קיימנו פגישה נוספת היום בכנסת ובקרוב נצא ליום עבודה משותף בעיר יחד עם השר וכל צוות משרדו) שר הבינוי והשיכון ושר האוצר אני ממשיכה בכל הכח לבנות, יחד עם שותפיי, את עיר העתיד- בית שמש".