ארדן: "אנחנו קרובים מתמיד לכיבוש רצועת עזה"

    איתי גדסי No Comments on ארדן: "אנחנו קרובים מתמיד לכיבוש רצועת עזה"

    השר לבטחון פנים גלעד ארדן חושף כי "אנחנו קרובים יותר מתמיד, מאז תכנית ההתנתקות ההרסנית, להיאלץ לשלוט בחלקים מרצועת עזה או בכולה"

    ארדן צילום: דוברות השר
    10:05
    18.04.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on להיכנס לרפיח עכשיו או להמתין: מסר מבלבל של השר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן אומר היום (רביעי) כי ישראל קרובה מתמיד לכיבוש רצועת עזה. את הדברים אמר בוועידת הדיפלומטים של הג'רוזלם פוסט.

    לדבריו: "המעבר מהגנה להתקפה כנגד חמאס פירושו חיסולים ממוקדים של מנהיגי הטרור בזרוע הצבאית של חמאס. ופירוש הדבר להיות מוכן להשתלט על רצועת עזה ולהחזיק בה, עד שנפרק את תשתית הטרור. היום אנחנו קרובים יותר מתמיד, מאז תכנית ההתנתקות ההרסנית, להיאלץ לשלוט בחלקים מרצועת עזה או בכולה".

    השר ארדן התייחס גם להחלטת חברת התיירות AIRBNB להפלות בין יהודה ושומרון לשאר חלקי הארץ. "בעקבות החלטת AIRBNB להיכנע ללחץ של מועצת זכויות האדם ושל ה- BDS, אנו בוחנים מספר רב של מסלולי פעולה. מצד אחד ננסה להסביר לחברה מדוע החלטתה מוטעית ומזיקה. במקביל, נבחן דרכים אחרות לפעולה. אני מתכוון לבקש מבכירים אמריקאים לשקול שימוש בחקיקה הקיימת נגד אפליה והחרמות. מדינות ועובדיהן אינן צריכות לעשות עסקים עם חברות המפלות את ישראל. כמו כן נבחן האם מדובר בהפליה אסורה על בסיס לאוםעל פי החוקים בצרפת ובמקומות אחרים. אזרחי ישראל רשאים לשקול הגשת תביעות נגד החלטה זו על פי חוק בישראל".

    השר ארדן טען כי הבסיס לאפליה הזו נגרם מהחלטה שהעביר אובמה באו"םף "מאחורי ההחלטה של AIRBNB עומדת החלטת מועצת הבטחון 2334 שהעביר אובמה בסוף כהונתו הקוראת להבדיל או להבחין בין ישראל לבין יהודה ושומרון, ירושלים המזרחית והגולן, ורשימה שחורה בינ"ל של חברות שמבצעות פעילות כלשהי מעבר לקו הירוק שמועצת זכויות האדם מנהלת".



    0 תגובות