מרן חכם שלום לדרעי – על תיקי החקירה: "אל תירא ואל תחת"

    איתי גדסי 4 Comment on מרן חכם שלום לדרעי – על תיקי החקירה: "אל תירא ואל תחת"

    מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן התקשר הערב לשר אריה דרעי וחיזקו: "ככל שש"ס עולה נרדפים אוהבי התורה". ראש הישיבה חיזק את השר, על רקע העברת תיקי החקירה שהסתיימו בעניינו של השר וכוללים חשדות, על עבירות מס, מרמה והפרת אמונים. העברות של מאות אלפי ש"ח לחשבונו מאנשי עסקים שונים

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההודעה בדבר העברת חלק מתיקי החקירה כנגד השר אריה דרעי לפרקליטות, התקשר הערב (שלישי) נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן לפני זמן קצר ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי וחיזקו: "שרים רדפוני חינם. ככל שההצלחה של תנועת ש״ס גדולה יותר – כך רודפי התורה מנסים לפגוע יותר. אל תירא ואל תחת כי עמך ה׳ אלוקיך".

    כזכור, הבוקר הודיעה המשטרה כי בכוונתה להעביר את תיקי החקירה שהסתיימו בעיניינו של השר אריה דרעי, לפרקליטת המדינה שתחליט בעניינו אם להגיש כתב אישום. העבירות שמייחסות רשויות החוק לשר הם: עבירות מס, מרמה, הפרת אמונים. העברות כספים מאנשי עסקים לחשבונו של השר דרעי בסכומים של מאות אלפי ש"ח ושיבוש חקירה.

    כמו כן, אחיו של השר סגן יו"ר קק"ל עו"ד שלמה דרעי, חשדות בגין עבירות מס בסכומים של מיליוני ש"ח והלבנות הון.

    מלשכת השר דרעי נמסר: "אנו מברכים על סיום חקירת המשטרה שנמשכה כמעט 3 שנים. קיבלנו בסיפוק את גניזת החשדות החמורים של קבלת שוחד, גניבה מעמותות ועוד, שהביאו בזמנו לפתיחת החקירה. אנו מאמינים כי כאשר הפרקליטות תדרש לעניין, יוסרו גם שאר החשדות ויתברר כי השר אריה דרעי לא עבר על החוק".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      רק לא הבנתי במה שס עולה? אולי רודפים אותו, אבל ש׳ס לא עלתה רק ירדה…

    2. 2

      לצערי הוא כן צריך לפחד