עוקץ השכרות רכבי היוקרה לחתונה: נעלם עם אלפי שקלים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on עוקץ השכרות רכבי היוקרה לחתונה: נעלם עם אלפי שקלים

    עשרות אזרחים בהם זוגות צעירים לפני חתונתם שהזמינו שירותי השכרת רכבי יוקרה, הופתעו לגלות רגע לפני האירוע כי נפלו קורבן לעוקץ ומרמה עבורו שילמו אלפי שקלים – משטרת ישראל לאחר חקירה סמויה עצרה את החשוד ומעצרו הוארך

    אילוסטרציה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשטרת ישראל התנהלה בתקופה האחרונה חקירה סמויה בעקבות מספר תלונות שהתקבלו בעיקר מזוגות צעירים, לפיהן הזמינו מאדם שירות השכרת רכב יוקרה שישמש אותם בערב האירוע שלהם, ולאחר שנדרשו להעביר סכום כסף גדול, גילו בערב האירוע כי נפלו קורבן לעוקץ מתוכנן ולא קיבלו את הרכב.

    במהלך החקירה הסמויה, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את הפלטפורמות והאתרים החברתיים השונים בהם השתמש החשוד להציע את השירות בצירוף תמונותיהם של רכבי היוקרה לבחירתו של הלקוח.

    עוד עלה, כי עפ"י החשד ביקש החשוד מהלקוחות שפנו לקבל את השירות, תשלום מקדמה בגובה אלפי שקלים, וכאמור בערב האירוע בו ציפו לקבל את רכב היוקרה, הופתעו לגלות כי הרכב איננו ואין מענה לפנייתם.

    אתמול, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי המשטרה את החשוד כבן 27 תושב דימונה, והוא הובא לחקירה במשטרה בחשד לקבלת דבר במרמה והפצת מידע כוזב באינטרנט, במהלכה עלה החשד כי החשוד כלל אינו מחזיק ברשותו את הרכבים אותם פרסם.

    מעצרו של החשוד הוארך היום עד לתאריך 22.11.18 בפני בית משפט השלום.

    במשטרה קוראים לכל מי שחושב שנפל קורבן באופן דומה או נפגע מדפוס פעולה זהה, לפנות ולהגיש תלונתו בתחנת המשטרה הקרובה.

    מהמשטרה נמסר: "עוקץ ומרמה הנם מהעבירות החמורות המטופלות במשטרה, בעיקר בשל העובדה כי לרוב מדובר באזרחים נורמטיביים תמימים ששמים את אמונם ומיטב כספם אצל אותם עבריינים המציגים עצמם כבעלי עסקים ומציעים עסקאות אטרקטיביות כדי לשלשל לכיסם סכומי כסף גדולים.

    נגד עבריינים אלו אנו פועלים ונמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת להביאם לדין ולמנוע מהם מלהמשיך לפגוע באזרחים".



    0 תגובות