גבאי: "נתניהו ובנט פוחדים משינוי"

    איתי גדסי No Comments on גבאי: "נתניהו ובנט פוחדים משינוי"

    בפתח ישיבת סיעת 'המחנה הציוני' תקף יו"ר המפלגה, אבי גבאי אץ ההתנהלות הפוליטית בעת האחרונה ואת המצב הכלכלי והביטחוני: "הכל כלכלת בחירות וקיצוצי פלאט כאילו יש שם מחשבון קסיו ולא שרים וממשלה"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי דיבר בפתח דבריו על הסערה הפוליטית ודריכות המערכת לקראת בחירות. את דבריו אמר גבאי בפתח ישיבת הסיעה: "15 פעמים אמר ראש הממשלה בנאומו את המילה ביטחון. בנט הסתפק ב 6 פעמים. חברי הקבינט הבטחוני בעצמם אומרים אומרים שהממשלה נכשלה בהרתעה ובביטחון. מילא היו עושים משהו אחר: פותרים בעיות כלכליות, חברתיות, בריאות, משהו. הכל כלכלת בחירות וקיצוצי פלאט כאילו יש שם מחשבון קסיו ולא שרים וממשלה".

    גבאי התייחס למצב הכלכלי: "אנחנו שומעים שוב ושוב את המילים "צמיחה כלכלית". אבל במציאות אנחנו גולשים למיתון הממשלה הזאת עושה כלכלת בחירות, קונה קולות ומקצצת לכולם, בלי שכל ובלי חמלה. מקצצים  לאם החד הורית, ולנכה שחי מקצבה זעומה, ולקשישים שאין להם כסף לתרופות".

    לדעתו בנט ונתניהו ברחו: "לכן נתניהו ובנט ברחו מהבחירות. כי אזרחי ישראל רוצים שינוי, והפגינו בעוטף עזה למען שינוי, וחתמו על עצומות למען שינוי – אבל נתניהו ובנט פוחדים משינוי. לכן נתניהו ובנט ברחו מהבחירות".

    הבחירות בקרוב: "ככה או ככה יהיו בחירות ובבחירות האלה הציבור יבחר בין מניפולטורים פוליטיים שהתייאשו מלנצח את הטרור, את יוקר המחיה ואת השסעים בעם לבינינו – האנשים שמאמינים שאפשר לשנות, שאפשר להחזיר את התקווה, את היוזמה, את הערכים ואפשר לפתור את בעיית הדיור, את השחיתות, את חוסר התקווה אצל הצעירים".

     



    0 תגובות