שקד: "התפטרות ליברמן – מתנה לחמאס"

    איתי גדסי No Comments on שקד: "התפטרות ליברמן – מתנה לחמאס"

    שרת המשפטים איילת שקד תוקפת את התפטרותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן ואומרת: "התפטרותו של שר הביטחון היא מתנה לחמאס שתהווה לעד אות קין. אנחנו לא נברח מאחריות ולא נעצים את ההישג התדמיתי שהעניק ליברמן לארגוני הטרור"

    ליברמן צילום: בסל עוויד, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים איילת שקד נאמה במסיבת העיתונאים שכינסה יחד עם שר החינוך נפתלי בנט. שקד סקרה את תחילת הקריירה הפוליטית שלה והזכירה את הצבעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעד ההתנתקות. "בשנת 2006 יחד עם נפתלי בנט שירתתי בנאמנות את נתניהו באופוזיציה במשך שנה וחצי. לאחר שהתמודדנו בבחירות לכנסת זכינו ב-12 מנדטים. נתניהו לא רצה אותנו למרות שאנחנו שותפים טבעיים".

    "לתומנו חשבנו שאין שותף טבעי מאתנו אך התבדינו. נאלצנו לכרות ברית עם יאיר לפיד. בבחירות 2015 בנט סיכם עם נתניהו לפני הבחירות שיכהן כשר הביטחון לאחר הקמת הממשלה. אין לי ספק שנתניהו האמין שנפתלי בנט ראוי לכהן בתפקיד הזה. לאחר הבחירות ראש הממשלה הפר את הסיכום. נפתלי בנט קיבל את תיק החינוך ועשה בו פלאים בקדנציה האחרונה. אני מודה, אנחנו בסיעה שלנו עופות מוזרים. אנחנו רואים בפוליטיקה שליחות וכלי לשרת את הציבור. רבים הפצירו בנו להתפטר בימים האחרונים. צר לי לאכזב את הקולות. אנחנו שליחי ציבור עם אחריות על הכתפיים".

    לדבריה: "נפתלי בנט הוא האיש הראוי לכהן כשר ביטחון של מדינת ישראל להפיח רוח חדשה במערכת ולגרום לאויבנו לחזור לפחד מאתנו. למזרח התיכון כללים משלו ולצערי מדינת ישראל פועלת עם כללים משל עצמה. המדיניות של ישראל משדרת הססנות. את הסולידריות מחליפה מדיניות ההכלה. התפטרותו של שר הביטחון היא מתנה לחמאס שתהווה לעד אות קין. אנחנו לא נברח מאחריות ולא נעצים את ההישג התדמיתי שהעניק ליברמן לארגוני הטרור. המזרח התיכון כולו מביט לעברנו. ייתכן וההחלטה שקיבלנו תפגע בנו ברמה האישית פוליטית".

    "מפלגת הבית היהודי תמשיך להיות מצפן לאומי של הממשלה הזו. מאז נכנסו לממשלה, הימים התחיל לשלוט".



    0 תגובות