ד"ר אדווה ביטון: "ארוץ לכנסת; סל ההרתעה הוא אפסי"

    עמית דניאל 1 Comment on ד"ר אדווה ביטון: "ארוץ לכנסת; סל ההרתעה הוא אפסי"

    ד"ר אדווה ביטון השתתפה כאם שכולה בדיון שהתקיים בוועדת חוקה בנוגע לעונש מוות למחבלים: "התאכזבתי מהתנהלות החכי"ם ומיו"ר הוועדה; הוציאו אותי לאחר שהגבתי לחברת כנסת שבאה למוסס את הדיון וקראה לי "חבורה של אנשי קש"; בעזרת השם, ארוץ לכנסת"

    צילום: קובי גדעון, לע"מ
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ד"ר אדווה ביטון, אמא של אדל הי"ד, שוחחה עם אפרים דוד ב"מהדורת הבוקר" והתייחסה להשתתפותה בוועדת החוקה של הכנסת, שם נדון בשבוע שעבר חוק עונש מוות למחבלים. במהלך הריאיון אמרה ד"ר ביטון, כי בכוונתה להתמודד לכנסת.

    "ציפיתי שחברי הכנסת יגלו בגרות. התאכזבתי מהם. לא מדובר במליאה שם הם רגילים לצעוק אחד על השני אלא בדיון חשוב שנוגע להרתעה ולביטחון. הדיון היה עקר", אמרה.

    כשנשאלה איך הרגישה כשח"כ מהשמאל קראה לה ולאנשים שישבו לצידה: "חבורה של אנשי קש" וכשהגיבה היא, הוצאה מהוועדה, אמרה ביטון: "התאכזבתי מיו"ר הוועדה. היה ברור שאותה חברת כנסת, שנכנסה מאוחר לדיון, הגיע כדי למוסס ולפוצץ אותו".

    לדבריה, "הדיון על חוק עונש מוות למחבלים הוא לא רק על החוק הזה משום שהרבה לפני החוק, יש דברים שמוכרחים לקדם כמו גירוש משפחות מחבלים, הריסת כל בתי המחבלים ולא רק מרתף. סל ההרתעה הוא אפסי".

    לסיום, נשאלה ד"ר ביטון, האם בכוונתה להתמודד לכנסת ברשימה כלשהי. "בע"ה כן. אני אדם מאמין. אני מאמינה בקב"ה שיכוון אותי בדרך נקיה למקום שנכון לי. אני לא יודעת עדיין איך ומה, אבל אני מאמינה שאגיע לשם".



    1 תגובות

    מיין תגובות