פולקמן: "נתניהו מכוון לבחירות אבל מופתע מהסיטואציה"

    עמית דניאל No Comments on פולקמן: "נתניהו מכוון לבחירות אבל מופתע מהסיטואציה"

    יו"ר סיעת "כולנו" ח"כ רועי פולקמן טוען כי "ראש הממשלה מכוון לבחירות אבל הוא היה רוצה להיות זה שמנחית את המכה הראשונה" • באשר למדיניות הביטחון של כחון: "מגבים את נתניהו" • המצב בסקרים, השיח הכלכלי וגם, האם כחלון עושה מהלכים כלכליים בגלל בחירות?

    צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשבר הקואליציוני. יו"ר סיעת "כולנו", ח"כ רועי פולקמן שוחח עם אפרים דוד ב"מהדורת הבוקר" והתייחס לסיטואציה אליה נקלעה המערכת הפוליטית וראש הממשלה בנימין נתניהו, עם התפטרות שר הביטחון אביגדור ליברמן. "מהלכי נתניהו מכווני בחירות", אמר פולקמן והוסיף "זו סיטואציה שהוא לא התכונן אליה. נתניהו היה רוצה להנחית את המכה הראשונה כמו מבצע צבאי".

    כשנשאל מהי הדרך הבטחונית בה נוקטים כחלון ומפלגתו, השיב פולקמן: "כחלון שותף להחלטות בטחוניות וחבר פעיל בקבינט. כחלון מגבה את נתניהו במהלכים ביטחוניים".

    בהמשך, נשאל פולקמן על מצב מפלגתו בסקרים. "אנחנו בתחילת הדרך", אמר, "יש הסתה של השיח לעניינים של ביטחון ומשפט. בסוף מה שמעניין אותו זה כלכלה. יש תהליכים אדירים שקרו בשנים האחרונות מאז ש"כולנו" נמצאת במערכת הפוליטית".

    לסיום נשאל פולקמן על הצעת המחליטים שעברה אתמול בישיבת הממשלה, הצעה שכונתה "שכר השוטרים והסוהרים". במענה לטענה שההעלאה בוצעה אתמול בגלל ריח הבחירות הקרוב, אמר פולקמן: "גם על מחיר למשתכן, היו כלכלנים שלא מעניין אותם שלאנשים אין דירות, שאמרו את זה. כחלון מקבל משברים שנוצרו בעבר ופותר אותם וכך גם במקרה הזה".

    במענה לטענתו של השר לבטחון פנים גלעד ארדן שכחלון קיצץ במשרדו יותר מכולם כ"עונש", אמר פולקמן: "טבעי שאת הקיצוץ הגדול ביותר יעשו מהמשרד הזה. מעבר לכך, צריך להבין שהמינוח הנכון הוא לא קיצוץ מהתקציב אלא קיצוץ מהגידול בתקציב".



    0 תגובות